Monday, November 16, 2009

မိုးသည္းထဲမွာ

ဒီႏွစ္အပိုင္းအၿခားေတြမွာ ကြ်န္ေတာ္ စိတ္ဓာတ္က်ေနမိသလို ေနထိုင္ေနရတဲ႕ ပါတ္ဝန္းက်င္ကို အင္မတန္ပဲ စိတ္ပ်က္ေနမိတယ္......။

ႏွစ္တစ္ႏွစ္ကုန္သြားတိုင္း ငါ ဘာေတြလုပ္ခဲ႔သလဲ ငါဘာေတြ တိုးတက္ခဲ႔သလဲ ငါဘာအမွားေတြ ၿပဳခဲ႔မိသလဲ ေရွ႔ေလ်ွာက္ငါဘယ္လို ဆက္ၿပီး ခ်ီတက္မလဲဆိုတာကို ေမးခြန္းထုတ္ၿပီး ကိုယ္႔ကိုယ္ကိုယ္ ေဝဖန္ၿပီး ၿပန္သံုးသပ္တတ္တဲ႔အတိုင္း ဒီႏွစ္ပိုင္းေတြမွာ သံုးသပ္ၾကည္႔ေတာ႔ ေနထိုင္က်င္႔သံုးတဲ႔ စိတ္ဓာတ္အနည္းငယ္တိုးတက္လာတာကလြဲလို႔ က်န္တာကေတာ႔ နတၳိပါဘဲ....။

လူမွဳပါတ္ဝန္းက်င္ အေနနဲ႔ကေတာ႔ အင္မတန္ကို စိတ္ပ်က္မိတယ္....။ ဘယ္ေလာက္ေတာင္ ေအာက္တန္းက်လိုက္တဲ႔လူေတြမ်ားလည္း မသိဘူးဆိုၿပီး စဥ္းစားလို႔ မေတြးတတ္ေအာင္ပဲ ခံစားမိတယ္....။ ကြ်န္ေတာ္ က်င္လည္ၿဖတ္သန္းခဲ႔ရတဲ႔ ကြ်န္ေတာ္႔ေမြးရပ္ေၿမ ၿမန္မာၿပည္မွာ ၿမန္မာေတြ အမ်ားၾကီးၾကားထဲမွာေတာင္ ဟိုလူကေတာ႔ ဘယ္လို ဒီလိုကေတာ႔ ဘယ္လို မင္းကငါ႔ကို ဘာေၿပာတာလည္းကြ ငါက မင္းကိုဘာေၿပာတာကြ ဆိုတာေတြ မရွိခဲ႔ဖူးဘူး.....။ သူတစ္ပါးႏိုင္ငံေရာက္မွ ၿမန္မာေတြၾကားထဲမွာ အခ်င္းခ်င္း မနာလိုဝန္တိုမွဳေတြ မဟုတ္တန္းတရား စကားေတြ သူ႔မိန္းမငါေဖာက္ၿပန္ ငါ႔မိန္းမသူေဖာက္ၿပန္ သူ႔ေယာက်ၤားငါေဖာက္ၿပန္ ငါ႔ေယာက်ၤားသူေဖာက္ၿပန္ ေတြ သိပ္မ်ားလွၿပီး သာမာန္ စားေသာက္ဆိုင္လုပ္ အခ်ိန္တန္ အိမ္ၿပန္ ေတာင္စဥ္ေရရာမရစကားေတြေၿပာ သူ႔ေခ်ာက္တြန္း ကိုယ္႔ေခ်ာက္တြန္း နဲ႕ ႏိုင္ငံသားၿဖစ္ရင္ၿပီးၿပီ ဆိုတဲ႕ ေမွ်ာ္လင္႔ခ်က္သာရွိတဲ႕လူေတြၾကားမွာ ကြ်န္ေတာ္ အင္မတန္ပဲ စိတ္ပ်က္မိတယ္.......။

ကြ်န္ေတာ္႔ကိုယ္ကြ်န္ေတာ္ တစ္ၿဖည္းၿဖည္း စိတ္ဓာတ္ေရးရာ နိမ္႔ပါးသြားတယ္လို႔လည္း ခံစားမိတယ္.....။မင္းကိုေတာ႔ ဘာေၿပာေနတယ္ ဘယ္သူကေေတာ႔ ဘယ္လိုေၿပာလိုက္တာဆိုတဲ႕ မဟုတ္တန္းတရား စကားေတြေနာက္မွာ ေဒါသက ကပ္ပါလာသလို ေဒါသရဲ႔ေနာက္မွာ တု႔ံၿပန္ၿခင္းလည္းပါလာတဲ႕အတြက္ ငါဟာ ငါ အင္မတန္မုန္းတဲ႕လူေတြနဲ႕ တစ္တန္းတစ္စားထဲ ၿဖစ္ေနပါလားလို႔လည္း ခံစားမိလာခဲ႔တယ္......။ မမွန္ကန္တဲ႕လူေတြေၾကာင္႔ မမွန္တရားေတြဟာ အမွန္တရားကို ဖံုးလႊမ္းသြားခဲ႔မယ္ဆိုရင္ ေၿပာသင္႔ေၿပာထိုက္တဲ႔အခ်ိန္ ေၿပာသင္႔ေၿပာထိုက္တဲ႔လူေတြကို ေၿပာသင္႔ေၿပာထိုက္တဲ႔ စကားေၿပာကိုေၿပာရမယ္ အရာခပ္သိမ္း သည္းခံရမည္ကိုကား ငါမဆိုလို ဆိုတဲ႔ ဘုရားေဟာအတိုင္း ေနၿပန္ေတာ႔လည္း တစ္ဖက္မွာ ေခြးေဟာင္တိုင္း ထၾကည္႔ေနရင္ အိပ္ေရးပ်က္တယ္ သူေဟာင္လို႔ကိုယ္ၿပန္ေဟာင္ရင္ ကိုယ္ပဲေခြးၿဖစ္မယ္ဆိုတာေတြကလည္း ရွိေသးတဲ႔အတြက္ စိတ္ေတြ ရွဳပ္ေထြးလြန္းလွတယ္.....။ေခြးေတြ တစ္ေနကုန္ ေဟာင္ခံေနရတာ လည္း စိတ္ပင္ပန္းလွတယ္.....။


ငယ္ငယ္က ခံစားခ်က္ေတြနဲ႔ ရိုင္းစိုင္းၾကမ္းတမ္းလွၿပီး မိဘရဲ႔ဆိုဆံုးမမွဳရယ္ ေမြးခ်င္းတူ အစ္ကိုၾကီးရဲ႔ ယဥ္ေက်းသိမ္ေမြ႔မွဳေတြကိုရယ္ကို အားက်လို႔ ၿပဳၿပင္ေၿပာင္းလဲခဲ႔အၿပီး ဘဝရဲ႔ ခပ္ၾကမ္းၾကမ္းရိုက္ခတ္မွဳေတြခံရၿပီးတဲ႔ေနာက္မွာ မာန္ေတြ အထိုက္အေလ်ာက္က်ခဲ႔သလို ပိုလို႔ ႏွိမ္႔ခ် ဝပ္ဆင္းသြားမိတဲ႔ ကြ်န္ေတာ္႔အတြက္ ပါတ္ဝန္းက်င္ဆိုးမွာ ေနတာၾကာလာတဲ႔အခါ တစ္ခ်ိန္က ၿပစ္ခြာထားတဲ႔ ရင္႔သီးရိုင္းစိုင္း ၾကမ္းတမ္းမွဳေတြ ကိုယ္တြင္းမွာ ၿပန္လည္ပူးကပ္လာသလို အဲဒါေတြရဲ႕အစြန္းတစ္ဖက္မွာ ကြ်န္ေတာ္ဟာ လူေတြနဲ႔ ေဝးရာ ခပ္ေဝးေဝးမွာပဲ ေနလိုစိတ္ဆႏၵသာ ၿပင္းၿပေနၿပီး အခါခပ္သိမ္း တစ္လကိုးသီတင္း အိမ္ထဲမွာပဲ တိတ္တိတ္ဆိတ္ဆိတ္ေအးေအးခ်မ္းခ်မ္း ေနေနမိသလို လူေတြကို ဖယ္ခြာၿပီး ေတာ္ရံုလူကို ယံုၾကည္စိတ္ မရွိေတာ႔ပဲ အားလံုးနဲ႔ ခပ္ကင္းကင္းသာေနမိေတာ႔တယ္......။

ကိုယ္တိုင္ မိသားစုကို ခင္တြယ္သလို ခင္တြယ္လွတဲ႔ မိဘနဲ႔ အေဝးဆံုးကို ေရာက္ေနရတဲ႔ အၿပင္ အနီးဆံုးၿပန္ေရာက္ေအာင္ ဖန္တီးဖို႔ ခက္ခဲလွၿပီး ကိုယ္တိုင္ ၿငီးတြား ငိုယိုေအာ္ဟစ္ေနရေပမယ္႔ ကြ်န္ေတာ္ဟာ အခါခပ္သိမ္း သူမ်ားမိသားစု အေရးေတြမွာ အတတ္ႏိုင္ဆံုးကူညီခဲ႔သလို အဲဒီက ရလိုခ်င္တဲ႔ အက်ဳိးအၿမတ္ဟာ ကြ်န္ေတာ္႔ မိဘ နဲ႔ ၿပန္နီးစပ္ၿပီး အမိနဲ႔အဖကို အရင္လို အလုပ္အေကြ်းၿပဳရပါလို၏ ဆိုတဲ႔ ဆုေတာင္းသာ ၿဖစ္ခဲ႔တယ္.....။ဒါေပမယ္႔ ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႔ဆုေတာင္းသံ မဆံုးေသးခင္မွာ အင္မတန္ စိတ္ပ်က္ရြံစရာေကာင္းလွတဲ႔ အတင္းအဖ်င္းစကားေတြၾကားမွာ ကြ်န္ေတာ္ဟာ ေခြးလံုးလံုးၿဖစ္ရတဲ႔ေနာက္မွာေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္႔ေဒါသ အဆံုးထိ ေရာက္သြားသလို မွားေနတယ္ဆို ဝန္ခ်ေတာင္းပန္ဖို႔ ဝန္မေလးဆို မွန္ေနတယ္ဆိုရင္ ရဲရဲေရွ႔တက္ရဲတဲ႔ ကြ်န္ေတာ္႔စိတ္ရဲ႔ေစရာအတိုင္း ဘာ႔ေၾကာင္႔ ကြ်န္ေတာ္႔ကို ဒီစကားေတြေၿပာခဲ႔သလဲ ကြ်န္ေတာ္ဟာ ဘာမ်ားအမွားေတြလြန္က်ဴးခဲ႔သလဲ ဘယ္လိုစိတ္ထား ဘယ္လိုသေဘာနဲ႔မ်ား ခင္ဗ်ားတို႔ ကြ်န္ေတာ္႔အေပၚကို ဒီစကားေတြ ထြက္ခဲ႔ရသလဲလို႔ လူၾကားသူၾကားမွာ ေမးခြန္းထုတ္တဲ႔ အခါ ေခါင္းငိုက္စိုက္ခ်လို႔ ေနခဲ႔ၿပီး ၿငိမ္သက္တိတ္ဆိတ္ေနခဲ႔ၾကတယ္........။

ခင္ဗ်ားတို႔ ကြ်န္ေတာ္႔ကို ရက္ရက္စက္စက္ေတြေၿပာခဲ႔တာပဲ ကြ်န္ေတာ္႔သိကၡာ ရစရာမရွိဘူး ကြ်န္ေတာ္ဟာ ေခြးလံုးလံုးၿဖစ္ေနၿပီ ဒါေပမယ္႔ ခင္ဗ်ားတို႔ကို ကြ်န္ေတာ္ ဘာလုပ္ေပးခဲ႔တာ ခင္ဗ်ားတို႔သိတယ္ ခင္ဗ်ားတို႔ ေၿပာတုန္းက ေၿပာၿပီးအခုမွ ေခါင္းငိုက္စိုက္ခ်မေနနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္႔မ်က္ႏွာကို တည္႔တည္႔ၾကည္႔စမ္းပါ ဆိုၿပီး ေၿပာခဲ႔တဲ႔ ေနာက္မွာ အရာအားလံုးက ၿငိမ္သက္တိတ္ဆိတ္....။ကြ်န္ေတာ္ လွည္႔ထြက္ခဲ႔တယ္....။ ကြ်န္ေတာ္ အႏိုင္ရခဲ႔ၿပီ လို႔ ကြ်န္ေတာ္ထင္သလို ကြ်န္ေတာ္ဟာ သိကၡာနဲ႔လူလုပ္ေနတယ္ဆိုတာကိုလည္း ကြ်န္ေတာ္ၿပႏိုင္ခဲ႔ၿပီးၿပီ ......။။။ကြ်န္ေတာ္ ထင္ခဲ႔တယ္ ထင္ခဲ႔တယ္.....။

အဲဒီေနာက္ သိပ္ကိုရိုင္းစိုင္းတဲ႔ေကာင္ လူၾကီးကို လူၾကီးမွန္းမသိ အင္မတန္ေမာက္မာတယ္ စကားေၿပာတာ အင္မတန္ ေစာ္ကားေမာ္ကား ေၿပာတယ္ဆိုတဲ႔ စကားသံေတြရဲ႔ေနာက္ ကြ်န္ေတာ္႔ကို မဖတ္ေသးတဲ႔ လူေတြကပါ ဘသားယိမ္းလိုက္ ေရာယိမ္းလိုက္ အစားတစ္လုတ္ေက်းဇူးေၾကာင္႔ပဲၿဖစ္ၿဖစ္ ေဖာက္ၿပန္မွဳတစ္ခုေၾကာင္႔ပဲၿဖစ္ၿဖစ္ ကြ်န္ေတာ္ဟာ လူယဥ္ေက်းေတြ ၾကားထဲက လူရိုင္းစိုင္းတစ္ေယာက္ပမာ သူတို႔ကတစ္ဖန္ရုပ္လံုးသြင္း လာၾကတဲ႔အခါ ကြ်န္ေတာ္ဟာ နာသထက္ နာလာေတာ႔တယ္.....။ယုတ္မာေကာက္က်စ္ ေအာက္တန္းက်တဲ႔ လူေတြၾကားမွာ ကြ်န္ေတာ္ဟာ ေခြးလံုးလံုးၿဖစ္ေနရတာကို ေတြးမိလို႔ ခပ္ၿပင္းၿပင္း ရီမိတဲ႔အခါေတြလည္း ရွိသလို ခပ္ၾကမ္းၾကမ္းလည္း တံု႔ၿပန္ခဲ႔တာေတြလည္း ရွိခဲ႔တယ္.......။ထို႔အတူ ကြ်န္ေတာ္သည္ သူတို႔ႏွင္႔အတူ ေအာက္တန္းစား ဆန္ေနၿပီလားဟု ေတြးမိတဲ႔အခါမွာေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္႔စိတ္ေတြ နက္ေမွာင္ေနာက္က်ိသြားမိေတာ႔သည္။

တစ္ေန႔ေန႔တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္မွာေတာ႔ စာရိတၱေဖာက္ၿပန္မွဳမ်ား လူ႔အေလနတ္ေတာမ်ား လူမွဳေဖာက္ၿပန္မွဳမ်ား ၿပည္႔ႏွက္ေနၿပီး ရႊံ႕ပုပ္ညႊံအိုင္ကဲ႔သို႔ အလားသ႑န္တူေနေသာ ကြ်န္ေတာ္ေရာက္ရွိေနသည္႔ ပါတ္ဝန္းက်င္မွ ကြ်န္ေတာ္ လြတ္ေၿမာက္ႏိုင္မည္ဟု ေမွ်ာ္လင္႔ေနရင္းသာ မေပ်ာ္ရႊင္ေသာ စိတ္ႏွလံုးၿဖင္႔ ဆက္ေလွ်ာက္ရပါအုန္းမည္။

2 comments:

phyuphyusoe said...

အေဖနဲ႕အေမကို မေန႕ညကေတြ႕တယ္
ဒီေန႕အကုန္ဖတ္လိုက္ပီ
ဘေလာ့မဖတ္တတ္တဲ့သူငယ္ခ်င္းေတြဖတ္ဖို႕လဲ
word file နဲ႕ သိမ္းထားတယ္
က်န္တဲ့အပိုင္းေတြဆက္ေမွ်ာ္ေနတယ္ေနာ္

naungthu said...

မၿဖဴ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ ....တစ္ကူးတစ္က သူငယ္ခ်င္းေတြကိုၿပဖို႔ သိမ္းထားေပးတဲ႔အတြက္လည္း ေက်းဇူးတင္ပါတယ္