Wednesday, December 23, 2009

အေဖနဲ႔အေမ။၃၂။

အေမ႔ကို ဆူေဆာင္႔ၿပီး အိမ္ကေန ထြက္လာခဲ႔ၿပီး ကြ်န္ေတာ္ လက္ဖက္ရည္ဆိုင္မွာ သူငယ္ခ်င္းတစ္ခ်ဳိ႔ကို ထိုင္ေစာင္႔ေနတုန္းမွာပဲ အေမ အေနာက္က လိုက္လာၿပီး အေမ စိတ္ေတြ ေလးေနလို႔ပါ သားရယ္ အိမ္ၿပန္ရေအာင္ေနာ္လို႔ ေၿပာေပမယ္႔ ကြ်န္ေတာ္ကေတာ႔ စိတ္ေတာင္ပိုတိုသြားၿပီး အေမကလည္းဗ်ာ ကေလးက်ေနတာပဲ သားသူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ ခ်ိန္းထားတယ္ မလိုက္ခ်င္ဘူးဗ်ာ ဆိုၿပီးေၿပာလို႔ အေမလည္း ကြ်န္ေတာ္႔ကို ေခၚလို႔မရတာနဲ႔ အိမ္ၿပန္သြားခဲ႔တယ္.........အေမၿပန္သြားၿပီး ကြ်န္ေတာ္႔သူငယ္ခ်င္းေတြလည္း ေရာက္လာတာနဲ႔ လက္ဖက္ရည္ဆိုင္မွာပဲ အရက္ပုလင္းဖြက္ၿပီး အရက္ေသာက္လိုက္ စကားေၿပာလိုက္ လုပ္ေနၾကတာ ညအထိပါဘဲ.........ညပိုင္း ကြ်န္ေတာ္လည္း မူးစၿပဳတဲ႔အခ်ိန္မွာ ဘယ္တုန္းကမွ စိတ္ထဲမွာလည္း မရွိခဲ႔ပဲ ရွိတယ္လို႔ေတာင္ မထင္ခဲ႔တဲ႔ လူတစ္ေယာက္ဆီကို ကြ်န္ေတာ္ ထြက္ခဲ႔တယ္.......သူကေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္ ၈ တန္း ႏွစ္ တက္စမွာ ကြ်န္ေတာ္တို႔အခန္းထဲက ေကာင္မေလးက တစ္ဆင္႔ ကြ်န္ေတာ္႔ကို ရည္းစားစာေပးခဲ႔တဲ႔တစ္ေယာက္ပါဘဲ.........သူ႔ကိုလည္း စိတ္မဝင္စား ရည္းစားထားဖို႔လည္း ေလာက္ေလာက္လားလားစိတ္ မဝင္ေသးတဲ႔ကြ်န္ေတာ္က ေအး သူက ခ်စ္တယ္ဆိုေတာ႔ ငါကလည္း ခ်စ္တာေပါ႔ဟာ လို႔ ၿပန္ေၿပာတဲ႔ ေန႔က စၿပီး သမီးရည္းစား လို႔ သူ႔သူငယ္ခ်င္းေတြက သတ္မွတ္ၾကေပမယ္႔ ကြ်န္ေတာ္ကေတာ႔ ခ်ိန္းေတြ႔မယ္ဆိုတိုင္းလည္း သြားမေတြ႔သလို စကားေၿပာခ်င္လို႔ဆိုတိုင္း သူ႔သူငယ္ခ်င္းေတြပါတဲ႔အခ်ိန္ေလာက္သာ ဟီးဟီးဟားဟား လုပ္ခဲ႔ၿပီး သမီးရည္းစား စိတ္လည္း သူ႔အေပၚမွာ မရွိခဲ႔ဘူး.......

ဒါေပမယ္႔ အရက္လည္း ဝင္ထားၿပီး ေၿပာင္းရေတာ႔မယ္ဆိုတဲ႔ စိတ္လည္း ရွိေနတဲ႔အတြက္ မေၿပာင္းခင္ သြားၿပီး ရိုမန္းတစ္ သြားလုပ္လိုက္ပါအုန္းမယ္ဆိုၿပီး စိတ္ဝင္လာတဲ႔ ကြ်န္ေတာ္က သူငယ္ခ်င္းႏွစ္ေယာက္ကို ေခၚၿပီး သူ႔အိမ္နားက သူငယ္ခ်င္း တစ္ေယာက္ရဲ႔အိမ္ကို ထြက္ခဲ႔တယ္.......(.အဲဒီ ခဏ ေလးကပဲ ကြ်န္ေတာ္႔ဘဝ အတြက္ ေဖ်ာက္လို႔မရတဲ႔ အမဲစက္ စြန္းထင္ခဲ႔ရသလို အေဖ နဲ႔ အေမ ကြ်န္ေတာ္႔အတြက္ သူတို႔မေရာက္ခ်င္တဲ႔ေနရာ ေရာက္ၿပီး မလုပ္ခ်င္တဲ႔အလုပ္ေတြ လုပ္ခဲ႔ရတယ္).......ေကာင္မေလး အိမ္နားကို ေရာက္တဲ႔အခ်ိန္မွာ ကြ်န္ေတာ္က ဂစ္တာတီးၿပီး တစ္ကယ္လည္း မခံစားရပဲ ေဝးရေတာ႔မွာမို႔ အသည္းပဲ ကြဲသေယာင္ သီခ်င္းေတြ ဆိုေနေပမယ္႔ စိတ္ထဲေတာ႔ ဘယ္လိုမွမေနခဲ႔ဘူး.......ကြ်န္ေတာ္ ဂစ္တာတီးေနခ်ိန္မွာပဲ ေကာင္မေလးက သူ႔အိမ္ၿပတင္းေပါက္ကေန လက္လွမ္းၿပၿပီး လွမ္းေခၚတဲ႔ အခ်ိန္မွာ မူးေနတဲ႔ ကြ်န္ေတာ္က ဘာဘာညာညာ မစဥ္းစားေတာ႔ပဲ သူမ်ားအိမ္ထဲက ၿဖတ္ၿပီး ကြ်န္ေတာ္႔ကို လွမ္းေခၚေနတဲ႔ ေကာင္မေလး အိမ္နားကို အေရာက္မွာပဲ သူခိုးဗ်ဳိ႔ သူခိုး ဆိုတဲ႔ ရင္ေခါင္းသံၾကီးနဲ႔ ေအာ္လိုက္တဲ႔ အသံၾကီးကို ကြ်န္ေတာ္ ရင္ထဲမွာ ထိန္းကနဲေနေအာင္ ၾကားလိုက္ရေတာ႔တာပါဘဲ.........


ရန္ေတြၿဖစ္တိုင္း ရွံဳးမယ္မွန္းသိေနရင္ေတာင္ ထြက္ေၿပးရမွာ ရွက္ၿပီး ခံရိုက္တတ္တဲ႔ ကြ်န္ေတာ္႔အတြက္ တစ္ခါမွ မၾကားဘူးတဲ႔ သူခိုးလို႔ အေအာ္ခံရတာကို ေၾကာက္ၿပီး အေမာေဖာက္ေအာင္ကို ကြ်န္ေတာ္ ေၿပးမိေၿပးရာ ထြက္ေၿပးခဲ႔တယ္.......ေနာက္ဆံုး သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ရဲ႔ ၿခံကို ေတြ႔လို႔ သူတို႔ ၿခံထဲကို ကြ်န္ေတာ္ေၾကာက္အားလန္႔အား ဝင္ေၿပးခဲ႔ၿပီး ကြ်န္ေတာ္ၿဖစ္ခဲ႔တာကိုလည္း ေၿပာၿပခဲ႔တယ္........ကြ်န္ေတာ္နဲ႔အတူပါလာတဲ႔ သူငယ္ခ်င္း ႏွစ္ေယာက္ရယ္ ဆိုင္ကယ္ရယ္လည္း က်န္ခဲ႔တဲ႔အတြက္ ကြ်န္ေတာ္ဝင္ေၿပးခဲ႔တဲ႔ ၿခံက သူငယ္ခ်င္းရယ္ သူ႔မိဘေတြရယ္ ကြ်န္ေတာ္႔ကို ၿပန္လိုက္ပို႔ေပးခဲ႔ၿပီး ၿပန္လိုက္ပို႔ေပးတဲ႔လမ္းမွာပဲ သူခိုးလို႔ေအာ္ၿပီး လိုက္လာတဲ႔ လူအုပ္ၾကီးနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္တို႔နဲ႔ ဆံုေတာ႔တာပါဘဲ........အားလံုးက ကြ်န္ေတာ္႔ကို သိသလို ကြ်န္ေတာ္ကလည္း သိတဲ႔အတြက္ ကြ်န္ေတာ္ စိုးရိမ္ မွဳ မရွိေတာ႔ေပမယ္႔ ကြ်န္ေတာ္႔ဆိုင္ကယ္ကို ေန႔တိုင္းလို ငွားစီးေနတဲ႔ ရပ္ကြက္လူၾကီးသားကေတာ႔ ဒီေကာင္ပဲ သူခိုးက ဆိုၿပီး သူ႔လက္ထဲက ကိုင္လာတဲ႔ တုတ္နဲ႔ ကြ်န္ေတာ္႔ကို ရိုက္မယ္အလုပ္မွာ လိုက္လာတဲ႔လူေတြရယ္ ကြ်န္ေတာ္႔ကိုလိုက္ပို႔တဲ႔ သူငယ္ခ်င္း မိဘေတြရယ္က ဘာလုပ္တာလည္း သူက ဘာကိတ္စ သူခိုးၿဖစ္ရမွာလည္း ဆိုၿပီး ဝိုင္းေၿပာၾကလို႔ မရိုက္ၿဖစ္ေပမယ္႔ ရဲစခန္းပို႔ရမယ္ ဆိုၿပီး ကြ်န္ေတာ္႔ကို သူ႔အေဖ ဆီေခၚသြားခဲ႔တယ္.....ေဘးနားက ပါလာတဲ႔ လူေတြကေတာ႔ ကြွန္ေတာ္႔ကို စိုးရိမ္မေနနဲ႔ တို႔ရွိတယ္ တို႔က မင္းမွန္းမသိဘူး ဘာမွမၿဖစ္ဘူး ဆိုၿပီး ေၿပာခဲ႔ၾကေပမယ္႔ ရပ္ကြက္လူၾကီးသားကေတာ႔ တုတ္တဝင္႔ဝင္႔နဲ႔ သူခိုး ဖမ္းလာတယ္ဆိုတာကို ပါးစပ္က မခ်ခဲ႔သလို အားလံုုးကလည္း သိသိၾကီးနဲ႔ တမင္ ကြ်န္ေတာ္႔ကို ဒုတ္ခေရာက္ေအာင္ လုပ္ေနတယ္ဆိုတာ သိခဲ႔ၾကတယ္..........

သူတို႔အိမ္ေရွ႔ အေရာက္မွာ ကြ်န္ေတာ္႔ကို လွည္႔ၿပီး ေဟ႔ေကာင္ သူခိုး ေၿပာစမ္း မင္း ဘာဝင္ခိုးတာလည္း လို႔ ေမးၿပီး ဒီေကာင္႔ေနာက္မွာ သူခိုး ႏွစ္ေကာင္ပါေသးတယ္ အဲဒီေကာင္ေတြ လည္း ေခၚခဲ႔ဆိုၿပီးေၿပာတဲ႔အခ်ိန္မွာ စိတ္ေပါက္လာတဲ႔ ကြ်န္ေတာ္က လည္း ေအးဟုတ္တယ္ကြာ ငါသူခိုး ငါပဲ ခိုးတာ ငါ႔သူငယ္ခ်င္းေတြ မပါဘူး မင္းဘာလုပ္မလည္း လုပ္စမ္းကြာ သူခိုးဆီကေတာင္ ဆိုင္ကယ္ ငွားစီးတဲ႔ေကာင္ဆိုၿပီး ၿပန္ေၿပာေတာ႔ သူခိုးကမ်ား ဆိုၿပီး ကြ်န္ေတာ္႔ကို ေၿခေထာက္နဲ႔ ကန္ခဲ႔တယ္........ကြ်န္ေတာ္ အသားတစ္ဆတ္ဆတ္တုန္ၿပီး သူ႔ကို စိုင္စိုင္ၾကီး ရပ္ၾကည္႔ေနတဲ႔အခ်ိန္မွာပဲ ေဘးနားကလူေတြက သူ႔မိဘေတြလည္း လူၾကီးလူေကာင္းေတြ မင္းလည္း သူ႔ကိုသိေနတာပဲ မင္း ဘာလုပ္တာလည္း ဆိုၿပီး ဝိုင္းေၿပာတဲ႔အၿပင္ သူ႔အေဖနဲ႔ သူ႔အစ္မကပါ သူ႔ကို အိမ္ထဲ ဇြတ္ဆြဲထည္႔ၿပီး ကြ်န္ေတာ္႔ကိုလည္း အိမ္ကို ေကာင္းေကာင္းမြန္မြန္ၿပန္ဖို႔ေၿပာခဲ႔တယ္........ကြ်န္ေတာ္ကေတာ႔ ကိုယ္႔ဆီက ေန႔တိုင္း ဆိုင္ကယ္ ငွားစီးေနတတ္တဲ႔ လူတစ္ေယာက္က ကြ်န္ေတာ္႔ကို သူခိုးလို႔စြတ္စြဲတာကို စိတ္နာတဲ႔အၿပင္ ကြ်န္ေတာ္႔ကို ေၿခေထာက္နဲ႔ကန္တာကို လည္း အင္မတန္ ေဒါသထြက္ခဲ႔တဲ႔အတြက္ ဘယ္သူ႔ကိုမွ ဘာစကားမွၿပန္မေၿပာေတာ႔ပဲ ကြ်န္ေတာ္႔ဆိုင္ကယ္ယူၿပီးပဲ အိမ္ကို ၿပန္လာခဲ႔တယ္.........

ကြ်န္ေတာ္ အိမ္ကို ၿပန္ေရာက္တဲ႔အခ်ိန္မွာ အေမက ဧည္႔ခန္းမွာ ကြ်န္ေတာ္ၿပန္အလာကို ထိုင္ေစာင္႔ေနသလို မ်က္ႏွာ မေကာင္းၿဖစ္ေနတဲ႔ကြ်န္ေတာ္႔ကို သားဘာၿဖစ္လာတာလည္း ေမးခဲ႔ေပမယ္႔ သားသူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္နဲ႔ စကားမ်ားလာလို႔ပါ ဆိုတာပဲေၿပာခဲ႔ၿပီး တစ္ညလံုး ကြ်န္ေတာ္ အိပ္လို႔မေၿပာႏိုင္ခဲ႔ဘူး.........ကြ်န္ေတာ္ တစ္ခုခု ၿဖစ္ေတာ႔မယ္ဆိုတိုင္း ၾကိဳၿပီး ခံစားေနရေလ႔ရွိတဲ႔ အေမက သားရယ္ အေမ စိုးရိမ္လိုက္တာ ငါ႔သား တစ္ခုခုၿဖစ္ေတာ႔မယ္ ဘယ္မွ မသြားနဲ႔ေတာ႔ေနာ္ ဆိုၿပီး အေမက ေၿပာခဲ႔ေပမယ္႔ ၿဖစ္ခဲ႔တာကို စဥ္းစားၿပီး ေဒါသေတြ ထြက္သထက္ ထြက္လာတဲ႔ ကြ်န္ေတာ္က လက္စားေခ်ရမွ ေက်နပ္မွာ ဆိုတာကို ခံစားမိခဲ႔တယ္.......တစ္ညလံုး ကြ်န္ေတာ္ မအိပ္ပဲ ေနခဲ႔သလို ေနာက္ေန႔တစ္ေနကုန္လည္း ကြ်န္ေတာ္ အိမ္ထဲမွာပဲ ေနခဲ႔ၿပီး ညေန ေစာင္းတဲ႔အခ်ိန္ အေမ အၿပင္ ခဏထြက္သြားတဲ႔အခ်ိန္မွာ ကြ်န္ေတာ္ ဓားဆြဲၿပီး စက္ဘီးနဲ႔ပဲ ထိုင္ေနက်လက္ဖက္ရည္ဆိုင္ကို ထြက္ခဲ႔တယ္........လက္ဖက္ရည္ဆိုင္ထိုင္ေနတုန္းမွာပဲ အေမ ေရာက္လာၿပီး ငါ႔သား တစ္ေယာက္ထဲ ဘာထိုင္လုပ္ေနတာလည္း အေမနဲ႔ အိမ္ၿပန္လိုက္ခဲ႔ ဆိုၿပီး ဘာမွမသိေပမယ္႔ တစ္ခုခုၿဖစ္ေတာ႔မွာကို သိလို႔ အင္မတန္ စိုးရိမ္ပူပန္ေနတဲ႔ မ်က္ႏွာနဲ႔ အေမ ၿပန္ေခၚခဲ႔ေပမယ္႔ လက္စားေခ်ဖို႔ စိတ္ေဇာကပ္ေနတဲ႔ ကြ်န္ေတာ္က ၿပံဳးၿပံဳး ရႊင္ရႊင္နဲ႔ပဲ သားဘာမွမၿဖစ္ပါဘူး အေမ...အေမ စိတ္ပူေနလို႔ပါ သားခဏေနရင္ ၿပန္လာမယ္ဆိုၿပီး အေမ႔ကို ေၿပာခဲ႔တယ္........သနားစရာ အေမလည္း စိုးရိမ္ပူပန္ေနတဲ႔ မ်က္ႏွာနဲ႔ အိမ္ၿပန္သြားခဲ႔ၿပီး ကြ်န္ေတာ္ကေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္႔ကို ေၿခေထာက္နဲ႔ကန္ခဲ႔တဲ႔သူ လာမယ္႔ လမ္းက လက္ဖက္ရည္ဆိုင္ရဲ႔ လမ္းေဘးက ခံုမွာ ထိုင္ေနၿပီး ေဘးနားက ပန္းၿခံဳထဲမွာ ဓားကို ထိုးထည္႔ထားလို႔ ၿဖစ္လာေတာ႔မယ္႔အခ်ိန္ကို စိတ္အားထက္ထက္သန္သန္နဲ႔ ေစာင္႔ေနခဲ႔မိေတာ႔တယ္.........

အခ်ိန္ေတာ္ေတာ္ၾကာၾကာ ေစာင္႔ၿပီးတဲ႔ အခ်ိန္ ကြ်န္ေတာ္ ေစာင္႔ေနတဲ႔ သူ စက္ဘီးတစ္စီးနဲ႔ လာေနတာကို ေတြ႔ရၿပီး သူကလည္း ကြ်န္ေတာ္႔ကို ၿမင္ခဲ႔ေပမယ္႔ မခိုးမခန္႔ပဲ ကြ်န္ေတာ႔ကို ၾကည္႔ခဲ႔သလို ကြ်န္ေတာ္ လုပ္လိမ္႔မယ္လည္း ထင္ခဲ႔ပံုမရခဲ႔ဘူး.......သူ ကြ်န္ေတာ္႔ေရွ႔က ၿဖတ္တာနဲ႔ တစ္ၿပိဳင္နက္ထဲ ပန္းၿခံဳထဲက ဓားကို ဆြဲထုတ္ၿပီး သူ႔ဇက္တည္႔တည္႔ ကြ်န္ေတာ္ ဓားနဲ႔ ပိုင္းခ်ခဲ႔ေတာ႔တယ္........ဒါေပမယ္႔ သူ႔ေနာက္က စက္ဘီးတစ္စီးနဲ႔ ပါလာတဲ႔ သူ႔သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္က ဓားဆြဲၿပီး လမ္းေပၚမွာသြားေနတဲ႔ သူ႔ကို ေၿပးခုတ္တဲ႔ ကြ်န္ေတာ္႔ကို ၿမင္လိုက္တဲ႔အတြက္ လွမ္းေအာ္လိုက္တဲ႔အခ်ိန္မွာ သူကလည္း စက္ဘီးကို ၿပစ္လွဲခ်ၿပစ္တဲ႔အတြက္ သူလည္း လူ႔ဘဝမွာ ဆက္ေနဖို႔အတြက္ ကံေကာင္းသြားသလို မိုက္ရူးရဲကြ်န္ေတာ္႔အတြက္လည္း ေထာင္ထဲမွာ ႏွစ္အတန္ၾကာေနၿပီး ရာသက္ပန္ ဘဝပ်က္ရမယ္႔ အေရးက လြတ္သြားခဲ႔တယ္.........ေၿမၾကီးေပၚမွာ လဲက်ေနတဲ႔ သူ႔ကို ၿမင္လိုက္ရတဲ႔ ကြ်န္ေတာ္႔အတြက္ ေဒါသက အဆံုးထိ လြတ္ထြက္ခဲ႔သလို လူးလွိမ္႔ေနတဲ႔ သူ႔အေပၚကိုလည္း မိရာေနရာ ဓားနဲ႔ကြ်န္ေတာ္ စိတ္လိုက္မာန္ပါ ခုတ္ေနခဲ႔လို႔ သူလည္း ဒဏ္ရာေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားရခဲ႔သလို ေနာက္ကေနၿပီး သူ႔သူငယ္ခ်င္း ရဲ႔ ခဲေတြ ေခြးေခ်ေတြနဲ႔ ၿပစ္ေပါက္တဲ႔ ဒဏ္ကိုလည္း ကြ်န္ေတာ္ ေတာ္ေတာ္ခံခဲ႔ရတယ္...........ေနာက္ဆံုး သူ႔သူငယ္ခ်င္း ကို ဓားနဲ႔ လွည္႔ခုတ္တဲ႔အခ်ိန္မွာပဲ အဲဒီလူ ၿပစ္လိုက္တဲ႔ ေခြးေခ်က ကြ်န္ေတာ္႔ဓားကိုင္လက္ကို ထိၿပီး ကြ်န္ေတာ္႔လက္သန္း က သံုးပိုင္းေလာက္က်ဳိးၿပီး တြဲေလာင္းက်သြားေတာ႔တဲ႔ အခ်ိန္က်မွ ကြ်န္ေတာ္႔ဓားလြတ္က်သြားခဲ႔ၿပီး ဝိုင္းၾကည္႔ေနတဲ႔ သူေတြက ဝင္ဆြဲခဲ႔ၾကတယ္........


အားလံုး ရုတ္ရုတ္သဲသဲ ၿဖစ္ေနခ်ိန္မွာပဲ အေမ႔မိတ္ေဆြေတြက အိမ္ၿပန္ေတာ႔ အိမ္ၿပန္ေတာ႔ဆိုၿပီး ကြ်န္ေတာ္႔ကို ဇြတ္အတင္း ႏွင္ထုတ္ခဲ႔သလို ကြ်န္ေတာ္႔ကို ဝိုင္းမဖမ္းႏိုင္ေအာင္ လုပ္ေပးခဲ႔ၾကတယ္.........အေမ ခ်ဳပ္ေပးထားတဲ႔ သေဘၤာသား အက်ီအၿဖဴေပၚမွာ ေသြးအလိမ္းလိမ္းနဲ႔ လက္သန္းတစ္ဖက္ တြဲေလာင္းက်လို႔ အိမ္ၿပန္ေရာက္လာတဲ႔ ကြ်န္ေတာ္႔ကို ၿမင္လိုက္ရတဲ႔ အေမ က အိမ္ေရွ႔မွာတင္ ရုတ္တရက္ ပံုလဲ က်ၿပီး ကြ်န္ေတာ္႔ကို မ်က္လံုးအေၾကာင္သားနဲ႔ ၾကည္႔ေနခဲ႔တယ္......လူေပ လူေတ ကြ်န္ေတာ္ကေတာ႔ အေမ သား လူတစ္ေယာက္ကို ဓားနဲ႔ခုတ္ခဲ႔ၿပီ ဆိုၿပီး ေၿပာတဲ႔အခ်ိန္မွာေတာ႔ ကြ်န္ေတာ႔္ကို ဖက္ၿပီး အေမ ရွိဳက္ၾကီးတစ္ငင္ကို ငိုခဲ႔ေတာ႔တယ္.......အေမ အသံုးမက်တာ အေမအသံုးမက်တာ ငါ႔သားကို အေမ ရေအာင္ ၿပန္ေခၚခဲ႔ရမွာ အခုေတာ႔ ငါ႔သားေလး ဒုတ္ခေရာက္ေတာ႔မယ္နဲ႔ အေမဟာ ကြ်န္ေတာ္႔ကို တစ္စက္မွ အၿပစ္မတင္ပဲ သူကြ်န္ေတာ္႔ကို အိမ္ၿပန္ပါလာေအာင္ မေခၚႏိုင္တာကိုပဲ သူ႔ကိုယ္သူ အၿပစ္တင္ေနခဲ႔တယ္.........သားလက္လည္း က်ဳိးသြားတယ္အေမဆိုမွ ရုပ္ပ်က္ဆင္းပ်က္ က်ဳိးသြားတဲ႔ လက္ကို ၾကည္႔ၿပီး အေမ က ငိုလို႔ မဆံုးႏိုင္ခဲ႔သလို ခ်က္ၿခင္းပဲ အိမ္တံခါး ပိတ္ၿပီး ကားသမားတစ္ေယာက္ေခၚလို႔ ကြ်န္ေတာ္႔လက္ကိုဆြဲၿပီး ေမေမၾကီးတို႔ဆီကို ထြက္လာခဲ႔တယ္.........လမ္းတစ္ေလွ်ာက္လံုးလည္း ေၿဖမဆည္ေအာင္ အေမ ငိုေနခဲ႔သလို ငါ႔သား ဘာမွမၿဖစ္ေစရဘူး အေမ ရွင္းမယ္ ငါ႔သားကို ေထာင္က်မခံဘူး ၿဖစ္လာသမွ် အေမ ရွင္းမယ္ အေမ႔ေၾကာင္႔ အေမ အသံုးမက်တာ ဆိုၿပီး ငိုလည္း ငို ပါးစပ္ကလည္း တတြတ္တြတ္ အေမ ရြတ္ေနခဲ႔တယ္.......

5 comments:

ခ်စ္သမီး said...

ဟင္...
ဆိုးလုိက္တဲ့ ေနာင္သူ။
သူငယ္ခ်င္းကလည္း ဆိုးလိုက္တာေနာ္။
ဒါေပမယ့္ အေစာပိုင္းအခ်ိန္မွာ သိခဲ့လို ့ ေတာ္ပါေသးရဲ့။
ေနာင္သူ ကံေကာင္းတယ္။
ရန္သူကို ရန္သူမွန္း ေသခ်ာသိခဲ့ရတယ္။
ေနာင္သူ ့ေမေမ သနားပါတယ္။
သားကို ခ်စ္တဲ့စိတ္နဲ ့ ပူေလာင္ခဲ့ရမွာပဲ။ ။

nn

naungthu said...

အခုမဆိုးေတာၾဘူး :P.....အေမက ကြ်န္ေတာ္အတြက္ အနွိဳင္းမဲ႔အေမ ပါပဲ

:P said...

ဖတ္ေနတဲ့ တခ်ိန္လံုး ဘုရား ခ်ည္း တ ေနမိေတာ့တယ္..။

naungthu said...

ဘုရားစာ ရလိုလား :D

:P said...

ဟမ္......... ေကာ္စားလွရီလား....