Monday, February 1, 2010

အေဖနဲ႔အေမ။၃၅။

ေဒသမတူ စကားအသံုးႏွဳန္းမတူ ဓေလ႔စရိုက္မတူတဲ႔ ေနရာအသစ္မွာ ကြ်န္ေတာ္ ခပ္ေအးေအးပဲေနမိသလို အေဖ႔ကို ခ်စ္ရင္ သနားရင္ ငါ႔သား အေဖ သိကၡာက်ေအာင္ မလုပ္ပါနဲ႔ေတာ႔ကြာလို႔ အေဖက ေၿပာထားတဲ႔အတြက္ ကြ်န္ေတာ္႔ကို ရန္ရွာခ်င္တဲ႔ အၿပဳအမူမ်ဳိးေတြရွိလာခဲ႔ရင္ေတာင္ ကြ်န္ေတာ္ အတတ္ႏိုင္ဆံုးေရွာင္ထြက္ခဲ႔သလို မ်က္လံုးခ်င္းဆံုရင္ေတာင္ ရန္ၿဖစ္မွာဆိုးတဲ႔အတြက္ ဘယ္သူနဲ႔မွ အၾကည္႔ခ်င္းမဆံုေအာင္ကို ကြ်န္ေတာ္ၾကိဳးစား ေနခဲ႔တယ္......ဒါေပမယ္႔ အေဖနဲ႔အေမအတြက္ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ပါတ္သက္လို႔ စိတ္ဆင္းရဲကိုယ္ဆင္းရဲေတြ ၿဖစ္ဖို႔ကံေတြပဲပါလာခဲ႔ေလသလား ကြ်န္ေတာ္႔အတိတ္ကံကိုက ေအးေအးေနရမယ္႔ကံမပါလာတာေၾကာင္႔လား မသိေလာက္ေအာင္ပဲ ကြ်န္ေတာ္ ဘယ္ေလာက္ေအးေအး ေနေပမယ္႔လည္း ၿပႆနာက တက္ၿဖစ္ေအာင္ကိုတက္ခဲ႔တယ္......တစ္ရက္ ကြ်န္ေတာ္ ေန႔လည္ထမင္းစားခ်ိန္ အိမ္မွာ ထမင္းၿပန္စားၿပီး ေက်ာင္းက အခန္းေရွ႔ ဝရန္တာမွာ ထိုင္ေနခဲ႔တယ္......အတန္းထဲက ေကာင္မေလးသံုးေယာက္ကလည္း ကြ်န္ေတာ္႔နားမွာ ေနၾကာေစ႔စားရင္းကေန ကြ်န္ေတာ္႔ကို ဘယ္ကလာလည္း ဘာလို႔စကားမေၿပာတာလည္း အခန္းထဲမွာ စသၿဖင္႔ စပ္စုေနတုန္းမွာပဲ စီခန္းက လို႔ေနာက္ပိုင္းမွာ ကြ်န္ေတာ္သိခဲ႔ရတဲ႔ စံထူးဆိုတဲ႔ ေက်ာင္းသားက သူ႔သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔အတူ ကြ်န္ေတာ္ထိုင္ေနတဲ႔ ေရွ႔တည္႔တည္႔မွာ လာရပ္ၿပီး ေဟ႔ေကာင္ ေအာက္သား ဆိုၿပီး ကြ်န္ေတာ္႔ကို စေခၚခဲ႔တယ္.....သူရန္လာရွာတာမွန္းတန္းသိလို႔ ရြယ္တူခ်င္းေပမယ္႔ ဟုတ္ကဲ႔ အစ္ကို ဆိုၿပီး ကြ်န္ေတာ္ ၿပန္ေၿပာေပမယ္႔ ေအာက္သား မင္းေစာက္ခ်ဳိးကို ၾကည္႔လို႔မရဘူး ေအးေဆးေန ေစာက္ခြက္ကိုက ခ်ဥ္စရာေကာင္းတယ္ ေၿခေထာက္ ရိုက္ခ်ဳိးၿပစ္မယ္ ဆိုၿပီး ေၿပာသလို ကြ်န္ေတာ္႔ရင္ဘတ္ကို ဆြဲၿပီး ပါးကိုပါ ၿဖတ္ၿပီး ရိုက္ခ်ခဲ႔တယ္.....ကြ်န္ေတာ္႔မ်က္လံုးထဲမွာ မီး၀င္း၀င္းေတာက္ခဲ႔ေပမယ္႔ အေဖ႔မ်က္ႏွာကိုေၿပးၿမင္ၿပီး ကြ်န္ေတာ္႔ေဒါသကိုေလွ်ာ႔ခ်လို႔ ကြ်န္ေတာ္ေတာင္းပန္ပါတယ္ဗ်ာ ဆိုၿပီး ဘာမွ မလုပ္ပဲေတာင္းပန္ခဲ႔ရသလို မိနး္ကေလးေတြ ေရွ႔မွာ ပါးရိုက္ခံလိုက္ရတဲ႔အတြက္ ကြ်န္ေတာ္ေတာ္ေတာ္လည္း ရွက္မိခဲ႔တယ္.......စံထူးကေတာ႔ ေအးေအာက္သား ဒီမွာေတာ႔ ရုတ္ရုတ္ ရုတ္ရုတ္ လာမလုပ္နဲ႔ အေသသတ္ၿပစ္မယ္ဆိုၿပီး ကြ်န္ေတာ္႔ကို ေၿပာလို႔ ထြက္သြားခဲ႔တယ္.......(ကြ်န္ေတာ္ ေအးေအးေနခဲ႔ၿပီး ဘယ္သူ႔ကိုမွ ဘုၾကည္႔ေတာင္ မၾကည္႔ခဲ႔တာ ဘာလို႔ သူဒီလိုေၿပာခဲ႔ၿပီး ကြ်န္ေတာ္႔ကို ရန္လာရွာတယ္ဆိုတာ စဥ္းစားလို႔မတတ္ခဲ႔ေပမယ္႔ ေနာက္ပိုင္းမွာ ကြ်န္ေတာ္႔အတန္းပိုင္ဆရာမက သူ႔ရဲ႔ က်ဴရွင္မွာ ကြ်န္ေတာ္ဟာ အင္မတန္ ဆိုးတယ္ဆိုတာကို ေၿပာၿပခဲ႔လို႔ စံထူးတို႔ သိခဲ႔တာလို႔ ကြ်န္ေတာ္ၿပန္သိခဲ႔ရတယ္.......)

ကြ်န္ေတာ္႔ရင္ထဲေတာ႔ အင္မတန္ မေကာင္းၿဖစ္ခဲ႔ေပမယ္႔ အေဖနဲ႔အေမကိုေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္ ပါးရိုက္ခံခဲ႔ရတယ္ဆိုတာ ၿပန္မေၿပာၿဖစ္သလို ငါေရွာင္မွၿဖစ္မယ္ဆိုၿပီးပဲ ကိုယ္႔ကိုယ္ကိုယ္ သတိေပးခဲ႔တယ္.......ဒါေပမယ္႔ ေနာက္တစ္ေန႔ေန႔လည္ ထမင္းစားခ်ိန္မွာပဲ ၀ရံတာမွာထိုင္ေနတဲ႔ ကြ်န္ေတာ္႔ဆီကို စံထူး နဲ႔အေပါင္းအသင္းေတြလာၿပီး ေဟ႔ေကာင္ မင္း မေန႔ကကိတ္စကို ေက်နပ္ရဲ႔လား ေအာက္သား က်က္သတုန္းဆိုၿပီး ကြ်န္ေတာ္႔ရင္ဘတ္ကို ဆြဲၿပီးေၿပာသလို ပါးထပ္ရိုက္ဖို႔လည္း ၾကိဳးစားခဲ႔တယ္......ကြ်န္ေတာ္ ေက်နပ္ပါတယ္ဗ်ာ ကြ်န္ေတာ္ဘာေၿပာေနလို႔လည္း ေတာင္းလည္းေတာင္းပန္ပါတယ္ဗ်ာ ဆိုၿပီးေၿပာေနတဲ႔အခ်ိန္မွာ ရန္ကုန္မွာ ဆိုးလြန္းလို႔ သူ႔ဇာတိေၿမကို ၿပန္အပို႔ခံထားရတဲ႔ ကြ်န္ေတာ္႔ထက္ သံုးႏွစ္ၾကီးတဲ႔ ေနာင္ကြ်န္ေတာ္႔သူငယ္ခ်င္းၿဖစ္လာမယ္႔ ဘိုေလးဆိုတဲ႔ သူငယ္ခ်င္းက ေဟ႔ေကာင္စံထူး ဘာမွမလုပ္တဲ႔ေကာင္ကို မင္းက လူမိုက္လာလုပ္ေနတာ ဟိုေကာင္မင္းကိုဘာလုပ္လို႔လည္း သူ႔ဟာသူ ေနေနတာ မင္း ေတာ္ေတာ္ မိုက္ေနလား.......သိပ္ သတၱိရွိေနရင္ မင္းတစ္ေယာက္ခ်င္းထိုးပါလားဆိုၿပီး ကြ်န္ေတာ္႔ဘက္ကိုလွည္႔ၿပီး ေဟ႔ေကာင္ မင္းထိုးရဲလားလို႔ ဘိုေလးကေမးခဲ႔တယ္........အဲဒီအခ်ိန္ အပိုင္းေလးမွာ ကြ်န္ေတာ္႔ စိတ္ထဲမွာ အေဖနဲ႔အေမ႔ မ်က္ႏွာကိုလည္းေၿပးၿမင္မိလို႔ ရန္လည္း မၿဖစ္ခ်င္သလို ကြ်န္ေတာ္႔ရင္ထဲက ထုနဲ႔ထည္နဲ႔ ၾကီးေနတဲ႔ ေဒါသေၾကာင္႔လည္း စံထူးနဲ႔ ထိုးခ်င္မိခဲ႔တယ္.....ေနာက္ဆံုး ကြ်န္ေတာ္႔ေဒါသကပဲ အႏိုင္ရသြားခဲ႔ၿပီး ေအး ထိုးမယ္ဆိုၿပီး ကြ်န္ေတာ္ ေခါင္းညိမ္႔ခဲ႔တယ္.......

ေမွာက္တဲ႔ေကာင္ အရွံဳး ေဘးနားက ၀င္ပါတဲ႔ေကာင္ေတြ ငါ နဲ႔ေတြ႔မယ္ဆိုၿပီး ဘိုေလးက တုတ္တစ္ေခ်ာင္းကိုင္ထားၿပီး စံထူးနဲ႔ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ကို လူေတြ၀ိုင္းထားေပးခဲ႔တယ္........ငယ္ငယ္ထဲက ကြ်န္ေတာ္႔ထက္ အၾကီးေတြနဲ႔ ၿပိဳင္ထိုးလာတဲ႔ ကြ်န္ေတာ္႔အတြက္ စံထူးကို ကြ်န္ေတာ္ႏိုင္မယ္ ဆိုတာ သိသလို ကြ်န္ေတာ္ စံထူးကို ေဒါသနဲ႔ပဲ ၾကည္႔ေနၿပီး စေတာ႔မထိုးခဲ႔ဘူး.......စံထူး စထိုးတဲ႔အခ်ိန္ကစလို႔ ကြ်န္ေတာ္ ေဒါသနဲ႔ဆက္တိုက္ထိုးသလို ကြ်န္ေတာ္႔လက္သီးခ်က္ေၾကာင္႔ စံထူး မူးေနတဲ႔အခ်ိန္မွာ ကြ်န္ေတာ္႔ေဒါသ အဆံုးထိ ေပါက္ထြက္သြားခဲ႔ေတာ႔တယ္.......ေက်ာင္း၀ရံတာ တိုင္ေတြကို လက္တစ္ဖက္က ကိုင္ၿပီး တစ္ဖက္က စံထူး ေခါင္းကို ဆြဲလို႔ ကြ်န္ေတာ္ ေဒါသတစ္ၾကီးၿပစ္ရိုက္ေနခဲ႔တာကို အားလံုးေၾကာင္ၿပီး ေငးၾကည္႔ေနခဲ႔တယ္.......ေနာက္ဆံုး ဘိုေလးက ကြ်န္ေတာ္႔ကို အတင္း၀င္ဆြဲေတာ႔မွ ပြဲၿပီးသြားခဲ႔သလို စံထူးလည္း သတိေမ႔သြားခဲ႔ေတာ႔တယ္.......ေက်ာင္းအေပၚထပ္မွာ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ရန္ၿဖစ္ေနတဲ႔အသံေတြေၾကာင္႔ ဆရာေတြဆရာမေတြလည္း ေရာက္လာခဲ႔သလို စံထူးသူငယ္ခ်င္းေတြက ကြ်န္ေတာ္ရန္စၿပီး စံထူးကို ထိုးတာလို႔ ၀ိုင္းေၿပာခဲ႔ၾကတယ္.......ဘိုေလး က ခပ္ေအးေအးပဲ စံထူးရန္စတာ ဆိုၿပီး ၀င္ေၿပာေနေပမယ္႔ ကြ်န္ေတာ္ကေတာ႔ လြယ္အိတ္လြယ္ၿပီး အိမ္ကိုပဲ ၿပန္ခဲ႔ေတာ႔တယ္........

မ်က္ႏွာမေကာင္းၿဖစ္ၿပီး အိမ္ကို ၿပန္လာတဲ႔ကြ်န္ေတာ္႔ကို သားဘာၿဖစ္လာတာလည္းလို႔ ေမးတဲ႔အေမ႔ကို ကြ်န္ေတာ္ ဘာေၿပာလို႔ေၿပာရမွန္းမသိခဲ႔ဘူး.........ဒါေပမယ္႔ မေၿပာလို႔လည္း မရတဲ႔အတြက္ သားရန္ၿဖစ္လာတယ္အေမ ဆိုၿပီး ကြ်န္ေတာ္ စိတ္ေတာ္ေတာ္ထိထိခိုက္ခိုက္နဲ႔ ေၿပာမိခဲ႔တယ္........ရန္ေတြၿဖစ္ၿပီးတိုင္း ေဒါသက ေတာ္ေတာ္နဲ႔ မေၿပပဲ ၿဖစ္ေနတတ္တဲ႔ ကြ်န္ေတာ္က ဒီတစ္ေခါက္ ရန္ၿဖစ္အၿပီးမွာေတာ႔ တိတ္ဆိတ္ေနလို႔ အေမက သားရယ္ ဘယ္လို ၿဖစ္တာလည္း လို႔ေမးသလို အေဖကပါ ငါ႔သား စိတ္ကို တင္းမထားနဲ႔ အေဖ႔ကိုေၿပာစမ္း ဘယ္လိုၿဖစ္လာတာလည္း ဆိုၿပီး ေမးတဲ႔အခ်ိန္မွ ကြ်န္ေတာ္ အေဖ႔ကို သားၿဖစ္ခ်င္လို႔မဟုတ္ပါဘူးအေဖ သားပါးရိုက္ခံရတာေတာင္ သည္းခံပါတယ္ဆိုၿပီး ေၿပာေတာ႔မွ အေဖကလည္း စိတ္မေကာင္းၿဖစ္ခဲ႔သလို အေမကလည္း စိတ္မေကာင္းၿဖစ္ၿပီး ေဒါသလည္း အၾကီးအက်ယ္ထြက္ခဲ႔တယ္.......ဒါေပမယ္႔ ဘယ္လိုပဲၿဖစ္ၿဖစ္ ကြ်န္ေတာ္ မွားသည္ၿဖစ္ေစ မွန္သည္ၿဖစ္ေစ အေဖနဲ႔အေမ ကြ်န္ေတာ္႔ကိတ္စနဲ႔ ေနရာသစ္မွာ ၀န္ခံကတိ လက္မွတ္ထိုးခဲ႔ရသလို ကြ်န္မသားအၿပစ္ၾကည္႔မဟုတ္ဘူး ရန္စၿပီး ကြ်န္မသားကို ပါးရိုက္ခဲ႔တဲ႔ေက်ာင္းသားကိုပါ သူ႔မိဘေတြေခၚၿပီး ခံ၀န္ကတိထိုးခိုင္းပါဆိုတာေၾကာင္႔ စံထူးနဲ႔သူ႔မိဘေတြပါ ခံ၀န္ကတိထိုးခဲ႔ရတယ္.......စံထူးကေတာ႔ အဲဒီေန႔ကစလို႔ ကြ်န္ေတာ္႔ကို ေမာ္လို႔ေတာင္ မၾကည္႔ရဲေတာ႔ေပမယ္႔ ကြ်န္ေတာ္ကေတာ႔ လက္ရဲဇက္ရဲႏိုင္တဲ႔ လူဆိုးအၿဖစ္ နာမည္ၾကီးသြားသလို ကြ်န္ေတာ္႔ကို ေသြးတိုးစမ္းတဲ႔ အၿဖစ္အပ်က္ အမ်ားၾကီးနဲ႔ စၿပီး ရင္ဆိုင္ခဲ႔ရတယ္.....ကြ်န္ေတာ္႔ ကို စာေတာ္ၿပီး ေအးေဆးတဲ႔ေက်ာင္းသားအၿဖစ္ ၿမင္ေစခ်င္ခဲ႔တာေတြလည္း ေပ်ာက္ဆံုးခဲ႔ရၿပီး အရင္ေနခဲ႔တဲ႔ ေနရာေဟာင္းကလူေတြ ကြ်န္ေတာ္႔ကို ၿမင္တဲ႔အတိုင္း ေနရာသစ္ကလူေတြကလည္း ကြ်န္ေတာ္႔ကို ၿမင္ခဲ႔ၾကေတာ႔တယ္........

အေဖနဲ႔အေမအတြက္လည္း ကြ်န္ေတာ္ဟာ ၿဗဟၼာၾကီးဦးေခါင္း ကိုင္ထားရသလိုပဲလို႔ ကြ်န္ေတာ္႔ကိုယ္ကြ်န္ေတာ္ ၿမင္ခဲ႔မိသလို တစ္ကယ္လည္း အေဖနဲ႔အေမဟာ ကြ်န္ေတာ္႔အတြက္ အဆင္ေၿပမယ္႔ နည္းလမ္းေပါင္းစံုကို စဥ္းစားခဲ႔ၾကၿပီး ပူပင္ေသာကလည္း ေရာက္ခဲ႔ၾကရတယ္........အရင္လို ပ်ားပန္းခပ္ေအာင္ အလုပ္မရွိေတာ႔တဲ႔ အေမကေတာ႔ ကေလးတုန္းကလို မနက္ခင္း အက်ီဝတ္ေပးတာကအစ ညပိုင္း ကြ်န္ေတာ္ စိတ္လိုလက္ရစာၾကည္႔ရင္ ေဘးနားက စာအုပ္တစ္အုပ္နဲ႔ထိုင္ေပးေနတာမ်ဳိးအဆံုး ကြ်န္ေတာ္႔ကို ေတာ္ေတာ္ဂရုစိုက္ခဲ႔တယ္.......အဲဒီကာလက အေမ႔ကို ခ်ီးက်ဴးမိတာေတာ႔ ၀င္ေငြေကာင္းတဲ႔ လုပ္ငန္းကို စြန္႔ၿပီး အေဖေနာက္ကိုလိုက္လို႔ ဘာအလုပ္မွမရွိေတာ႔တဲ႔ အိမ္ရွင္မ အေနနဲ႔ေနႏိုင္ခဲ႔တာကိုပါပဲ........တစ္ေနကုန္ တစ္ေနခန္း ရံုး၀င္းထဲက အိမ္မွာပဲ လာတဲ႔ ဧည္႔သည္ကို လက္ခံလိုက္ အေဖ႔ေ၀ယ်ာ၀စၥ ကြ်န္ေတာ္႔ေ၀ယ်ာဝစၥ လုပ္ေပးလိုက္ ပန္းစိုက္လိုက္လုပ္ေနၿပီး ရံုး၀န္းထဲက ကေလးေတြ အိမ္ေရွ႔ ရဲစခန္းက ကေလးေတြ တစ္ရံုးရံုးနဲ႔ တစ္ခုၿပီးတစ္ခု လုပ္ေကြ်းေနတဲ႔ အေမ႔ကို ၾကည္႔ရတာ အရင္က စီးပြားေရးကို ေဒါင္းခ်ီေမာင္းခ်ီ လုပ္ခဲ႔တယ္ဆိုတာ ထင္စရာမရွိခဲ႔ဘူး.......ရင္းႏွီးတဲ႔ သူေတြ တစ္ခ်ဳိ႔ အဆင္မေၿပလွတဲ႔သူေတြအေမ႔ဆီကို ပိုက္ဆံ လာခ်ီးရင္ အေပါင္သေဘာမ်ဳိးနဲ႔ ေရႊယူထားၿပီး အတိုး ယူခဲ႔ေပမယ္႔ အေမယူတဲ႔အတိုးက ကြ်န္ေတာ္႔မုန္႔ဖိုး သာသာ ၿဖစ္လို႔ ပိုက္ဆံခ်ီးေပးတဲ႔သေဘာသာၿဖစ္ၿပီး ေနာက္ပိုင္းမွာလည္း အေပါင္ခံတာက သူမ်ားမ်က္ခံုးေမႊးေပၚ စၾကၤန္ေလွ်ာက္တာကြဆိုၿပီး အေပါင္ခံတဲ႔လူေတြအေၾကာင္းေၿပာလာတာကို ၾကားလာတဲ႔ကြ်န္ေတာ္႕က အေမ မလုပ္နဲ႔ဗ်ာ ရွက္စရာၾကီးဆိုလို႔ အေမလည္း ေနာက္ပိုင္းမွာ မလုပ္ၿဖစ္ခဲ႔ေတာ႔ပဲ အေပါင္ခံတဲ႔အလုပ္ တစ္ခန္းရပ္သြားခဲ႔တယ္......

အေမ႔မွာ ဝင္ေငြမရွိေတာ႔တဲ႔ ကာလၿဖစ္ေပမယ္႔ အေမ႔အမ်ဳိးေတြနဲ႔ပါတ္သက္လို႔ ေတာ္ေတာ္အကုန္အက်မ်ားခဲ႔တယ္....ဘုရားအစ္မ ေက်ာင္းအစ္မ ဆိုၿပီး လူပံုအလည္မွာ ထင္ေပၚခ်င္တဲ႔အၿပင္ နတ္ပြဲကလည္း မၾကာခဏေပးခ်င္တဲ႔ ေမေမၾကီးက အေမနဲ႔ အေမ႔ေအာက္ေမာင္ဆီက ပိုက္ဆံ မၾကာခဏေတာင္းသလို အေမ႔အစ္မ သမီး ႏွစ္ေယာက္ သားတစ္ေယာက္ နဲ႔ အေမ႔ေမာင္ သားတစ္ေယာက္ က တစ္ႏွစ္ထဲ မဂၤလာေဆာင္သလို ေဆြမ်ဳိးခင္တြယ္တတ္မွန္းသိတဲ႔ အေမ႔ေမာင္နဲ႔ အေမ႔အစ္မေတြက သူတို႔ရဲ႔သားသမီးေတြကို ငါတို႔ေတာ႔ လုပ္မေပးႏုိင္ဘူး နင္တို႔အေဒၚဆီ သြားဆိုၿပီး အေမ႔ကို အကူညီေတာင္းခိုင္းတဲ႔အတြက္ အားလံုးအေမ႔ဆီေရာက္လာခဲ႔ၿပီး ေလးေလး မွ မကူညီရင္ မၿဖစ္ဘူး အေဖတို႔အေမတို႔က ဘာမွမလုပ္ေပးႏိုင္ဘူးေၿပာတယ္ ေလးေလး လုပ္ေပးပါအုန္းဆိုၿပီး ေရာက္လာခဲ႔လို႔ အေမပဲ အစအဆံုး လုပ္ေပးခဲ႔ရတယ္........ကိုယ္႔သားသမီးကို ဒါမ်ဳိးလုပ္လို႔ဘယ္ၿဖစ္မလဲ မိဘမပီသတဲ႔ဟာေတြ ဆိုၿပီး အေမက ေၿပာေၿပာဆိုဆို သူကိုယ္တိုင္ အစအဆံုးလုပ္ေပးတတ္သလို အေမ႔ေမာင္ႏွမ သားခ်င္းေတြကလည္း အေမ မေနႏိုင္မွန္းသိထားတဲ႔အတြက္ ေၿပာကာမွေၿပာ ခပ္ေအးေအးသာ အပူပင္ ကင္းကင္းေနခဲ႔ၾကတယ္........ထို႔အတူ အေဖနဲ႔အေမ႔ကို လူလည္ေခါင္ ေအာ္ဆဲခဲ႔ၿပီး အေဖ အဆက္အဆံမလုပ္ေတာ႔တဲ႔ အေဖ႔ညီ အိမ္ကို ဘုန္းၾကီး၀တ္ၾကီးနဲ႔ ေရာက္လာခဲ႔ၿပီး ဦးေတာင္ ကုန္းမခ်တဲ႔အေဖ႔ကို အေမက ေတာ္ ဒါမ်ဳိးေတာ႔ မလုပ္ေကာင္းပါဘူးေတာ္ အၿပတ္ၾကီးမလုပ္ပါနဲ႔ဆိုၿပီး ရိုရိုေသေသ ဦးကုန္းခ် လွဴဖြယ္ေတြ လွဴၿပီးကာမွ ငါဘုန္းၾကီး မ၀တ္ခ်င္ေတာ႔ဘူး ထြက္မယ္ဆိုၿပီး လုပ္လို႔ အေဖက ေဒါသေတြ ထြက္ၿပီး အေမ႔ကို မင္းလက္ခံတာလို႔ဆိုၿပီး အၿပစ္ေတြတင္တဲ႔အတြက္ အေမလည္း စိတ္ညစ္ခဲ႔ရတယ္.......

အေမ႔ကို ပါးရိုက္မယ္ ဆိုတဲ႔ထိ ေစာ္ကားခဲ႔တဲ႔ အေဖ႔ညီမ ကလည္း အေဖနဲ႔အေမဆီကို လိုက္လာၿပီး ရံုးေရွ႔မွာ မ၀င္ရဲပဲ ညွဳိးညွဳိးငယ္ငယ္ ရပ္ေနခဲ႔လို႔ အေမကိုယ္တိုင္ စိတ္မေကာင္းေတြၿဖစ္ မ်က္ရည္ေတြက်ၿပီး ငါ႔ညီမေလးရယ္ ဘယ္လိုေတြၿဖစ္လာတာတုန္းဆိုၿပီး ၿဖစ္ေနလို႔ အေဖကေတာင္ မင္းကြာ ေတာ္ရံုပဲေကာင္းတယ္ မေကာင္းတဲ႔လူေတြကို မဆက္ဆံတာအေကာင္းဆံုးဆိုၿပီး ေၿပာတဲ႔အခါ အေဖ႔ကို ေတာ္ အစ္ကိုမဟုတ္ဘူးလား ဒါေတာ္႔ညီမ ေတာ္ေနႏိုင္ေပမယ္႔ ကြ်န္မ မေနႏိုင္ဘူးဆိုၿပီး အေဖနဲ႔အေမေတာင္ ကသိကေအာက္ၿဖစ္ခဲ႔ရတယ္......အေဖကေတာ႔ ခပ္ေအးေအး ေနတတ္သလို ၿပတ္စရာရွိရင္လည္း ယတိၿပတ္ၿပတ္တတ္တဲ႔ လူၿဖစ္တဲ႔အတြက္ ဘုန္းၾကီး၀တ္ၾကီးနဲ႔ ေရာက္လာၿပီး လူ၀တ္နဲ႔ၿပန္သြားတဲ႔ အေဖ႔ညီ ဒုတိယအေခါက္ ေရာက္လာတဲ႔အခ်ိန္မွာ အိမ္ေပၚမွာ ထမင္း၀ိုင္းၿပင္ေပးေနတဲ႔ အေမ႔ကို မင္းၿပင္ေနတဲ႔ထမင္း၀ိုင္း အခုသိမ္း ေဟ႔ေကာင္ မင္းၿပန္ေတာ႔ မင္းမ်က္ႏွာငါမၿမင္ခ်င္ဘူးဆိုၿပီး ေၿပာခဲ႔တယ္........ေဒါသထြက္ခဲတဲ႔ အေဖ ေဒါသထြက္ေနတဲ႔အတြက္ အေမလည္း ဘာမွမေၿပာသာေပမယ္႔ အေမ႔ထံုးစံအတိုင္း အၿပတ္ၾကီးေတာ႔ မလုပ္ပါနဲ႔ ထမင္းေလးေတာ႔ စားပါေစ ဆိုၿပီး ေစ်းစစ္လို႔ အေဖလည္း မအီမသာနဲ႔ ေအးေကြ်းဆိုလည္း အိမ္ေရွ႔ ၀ရံတာမွာေကြ်း ငါစားတဲ႔ထမင္း၀ိုင္းမွာ မေကြ်းနဲ႔ဆိုၿပီး ေကြ်းခိုင္းခဲ႔သလို မ်က္ရည္ေတြက်ၿပီး အိမ္ေရွ႔မွာ ထမင္းစားေနတဲ႔ သူ႔ကို သနားၿပီး ဦးေလး စိတ္မေကာင္းမၿဖစ္ပါနဲ႔ဗ်ာ အေဖက အလုပ္ေတြရွဳပ္ေနလို႔ပါ ဦးေလးတို႔ကလည္း ဆိုးတာကိုးဆုိၿပီး လုပ္ေနတဲ႔ ကြ်န္ေတာ္႔ကိုလည္း သား လာ အဲေကာင္ကို အဖက္လုပ္ၿပီး စကားေၿပာမေနနဲ႔ ေရာ႔ေဟ႔ေကာင္ မင္းလာတဲ႔လမ္းစရိတ္ ေနာက္လည္း ငါ႔ဆီ မလာနဲ႔ ငါ႔ကိုလည္း အစ္ကိုလို႔ မသတ္မွတ္နဲ႔ဆိုၿပီး ေၿပာခဲ႔တယ္.......အေဖေပးတဲ႔လမ္းစရိတ္ကလည္း ကုန္တင္ရထားပဲစီးလို႔ရမွာမို႔ ေနာက္ဆံုး အေမပဲ လက္သိပ္ထိုး ပိုက္ဆံေပး အ၀တ္အစားေပးၿပီးပဲ သြားေပေတာ႔ ငါ႔ေမာင္ သြားေပအုန္းေတာ႔ ဆိုၿပီး မ်က္ရည္လည္ရႊဲနဲ႔ငိုၿပီး အေမ၀မ္းနည္းခဲ႔ရတယ္.....

အေမ႔စိတ္ကို သိေနတဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ နဲံ႔ အေ၀းမွာသူ႔အိမ္ေထာင္နဲ႔သူေနေနတဲ႔ အေမ႔သမီးက ဘာမွမေၿပာေပမယ္႔ အစ္ကိုကေတာ႔ အေမ႔ကို အေမက ဆရာၾကီးၿဖစ္ခ်င္ေနတာ အေမ ဒီလိုလုပ္ေပးေတာ႔ အားလံုးက အေမ႔ဆို မ ေနၾကတာ ဒါကို အေမသာယာေနတာ အေမ႔အမ်ဳိးေတြဆို အေမက သားတို႔ထက္ေတာင္ ဂရုစိုက္ေသးတယ္ဆိုၿပီး ေ၀ဖန္တဲ႔အခါ အေမက ေဒါသေတြထြက္တတ္သလို ငိုလည္း ငိုခဲ႔ရတယ္.......အေမနဲ႔အစ္ကို အေမ႔အမ်ဳိးေတြနဲ႔ ပါတ္သက္လို႔ ေနာင္တစ္ခ်ိန္မွာ အၾကီးအက်ယ္စကားေတြမ်ားရမယ္႔ အစပိုင္းကာလ ၿဖစ္ခဲ႔တယ္.......အေမနဲ႔ အၿမဲအနီးကပ္ေနေနခဲ႔ရတဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ကေတာ႔ အေမ႔စိတ္ကို နားလည္သလို သံေယာဇဥ္ၾကီးတဲ႔အေမ႔ကိုလည္း စာနာမိခဲ႔တယ္.........
သားဆိုလည္း သား သမီးဆိုလည္း သမီး ေယာက်ၤားဆိုလည္းေယာက်ၤား အမ်ဳိးဆိုလည္း အမ်ဳိး အစစ အရာရာ ပူပန္ေနတတ္ၿပီး သံေယာဇဥ္ၾကီးတတ္တဲ႔အေမ႔အေၾကာင္း မင္းသိဖို႔ေကာင္းတယ္လို႔ ကြ်န္ေတာ္ ေၿပာတဲ႔အခါ အစ္ကိုကေတာ႔ ခါးခါးသီး ၿငင္းတတ္သလို ေနာက္ပိုင္းမွာ ေမေမၾကီးကအစ စကားမေၿပာေတာ႔လို႔ အေမ ေတာ္ေတာ္စိတ္မေကာင္းၿဖစ္ခဲ႔ရတယ္.......

No comments: