Thursday, July 15, 2010

ေထြးေထြး နဲ႔ ဇာၿမင္႔ကို ခပ္ေရွာင္ေရွာင္လုပ္ခဲ႔ၿပီး ေအးမင္းနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ေပါင္းတာက အေဖ႔ကို စိတ္အေႏွာင္႔အယွက္ေတာ႔ နည္းနည္းၿဖစ္ေစခဲ႔တယ္။ ေအးမင္း က ငယ္ငယ္ထဲက ေပါင္းလို႔ မင္းနဲ႔ငါနဲ႔ ေၿပာေန ဆိုေနေပမယ္႔ ကြ်န္ေတာ္႔ထက္ ရြယ္တူေတာ႔မဟုတ္ဘူး .။ ကြ်န္ေတာ္႔ထက္ ၂ ႏွစ္ၾကီးတဲ႔ ေအးမင္းက အၿမဲလို ေလးခြတစ္ေခ်ာင္းနဲ႔ ငွက္လိုက္ၿပစ္ေနတတ္လို႔ ငွက္ၿပစ္ ငါးဖမ္း အင္မတန္ မုန္းတဲ႔ အေဖက ကြ်န္ေတာ္႔ ကို ေအးမင္းနဲ႔ေပါင္းၿပီး ငွက္မၿပစ္ဖို႔ ေအးမင္းနဲ႔အတူတူ ေလွ်ာက္ေလွ်ာက္ မသြားဖို႔ ေၿပာေပမယ္႔ ကြ်န္ေတာ္ကေတာ႔ အားရင္ ေအးမင္း တို႔အိမ္ သြားလိုက္ ေအးမင္းက ကြ်န္ေတာ္႔ဆီ လာလိုက္နဲ႔ ေပါင္းၿမဲေပါင္းေနခဲ႔တယ္။ ကေလးသာသာ အရြယ္မို႔ အေမကေတာ႔ အေဖ႔လို မတားၿမစ္ခဲ႔ဘူး။ကြ်န္ေတာ္ကလည္း ေအးမင္းနဲ႔သာ ဆက္တိုက္ေပါင္းေနလို႔ အခ်ိန္ၾကာလာေလ ေအးမင္းကို ပိုခင္တြယ္တာခဲ႔တယ္..။ အိမ္မွာ ဘာေလးပဲစားရ စားရ အၿမဲတမ္း ခ်က္ၿခင္းမစားေသးပဲ ထုတ္ပိုးၿပီး ေအးမင္း တို႔အိမ္ကို ထြက္ထြက္သြားတတ္လို႔ ေနာက္ပိုင္း အေမက ေအးမင္း အတြက္ အပိုထည္႔ထည္႔ေပးတတ္သလို ေအးမင္းကို အိမ္ေခၚၿပီး ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ အတူတူ ထားထားတဲ႔ အခ်ိန္က ပိုမ်ားလာတယ္။ ေအးမင္း အေဖကလည္း အရာရွိ တစ္ေယာက္ေပမယ္႔ အေဖတို႔နဲ႔ လိုင္းမတူသလို ဝန္ထမ္းေတြထြက္ေပါက္ၿဖစ္တဲ႔ ႏိုင္ငံၿခား ခရီးထြက္ရတာ မ်ဳိးလည္း မရွိတဲ႔ ဝန္ထမ္းၿဖစ္တဲ႔အၿပင္ ေအးမင္း အေမကလည္း အၿပင္စီးပြားေရး မလုပ္တတ္တဲ႔အတြက္ က်ပ္တည္းတယ္လို႔ ေၿပာရမယ္႔ အိမ္ေထာင္တစ္စုပါပဲ.။

အၿမဲလို ႏြမ္းႏြမ္းဖတ္ဖတ္ နဲ႔ ေအးမင္းကို ကြ်န္ေတာ္အင္မတန္ ခင္မင္ ေပါင္းသင္း ေနတဲ႔ေနာက္ပိုင္းမွာ အေမက ကြ်န္ေတာ္႔အတြက္ အက်ီတစ္ထည္ဆို ေအးမင္းအတြက္ အက်ၤီတစ္ထည္ ဝယ္ေပးခဲ႔သလို ေက်ာင္းဖြင္႔ခ်ိန္ ေက်ာင္းအပ္ခ ေက်ာင္းဝတ္စံု က်ဴရွင္ ဖိုးအဆံုး အေမ လုပ္ေပးခဲ႔တယ္။ အေမ႔အယူအဆ ကေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္ခ်စ္တဲ႔သူ အေမခ်စ္မယ္ ကြ်န္ေတာ္မုန္းတဲ႔လူ အေမ မုန္းမယ္ ဆိုတာပါပဲ။ (တစ္ခါတစ္ေလ အေမ မွားေနတာေတြ႔ရင္ေတာင္ ကြ်န္ေတာ္႔အေပၚ ေမတၱာ ၾကီးလြန္းခဲ႔တဲ႔ အေမ႔ကို ကြ်န္ေတာ္ ၿပင္းၿပင္းထန္ထန္ မေၿပာရက္ခဲ႔ဘူး) ေအးမင္း နဲ႔ ဒီလို သြားသြားလာလာ လုပ္ၿပီး ေအးမင္း အိမ္မွာ အၿမဲတမ္းလို ေတြ႔ေနရတာကို အေဖက ဘာမွ မေၿပာေပမယ္႔ ငွက္ၿပစ္တာကိုေတာ႔ အေဖက ေအးမင္းကိုလည္း မၿပစ္ဖို႔ ေၿပာသလို ကြ်န္ေတာ္႔ကိုလည္း သား ငွက္ၿပစ္တာ အေဖ မၾကိဳက္ဘူး ေနာ္ ဆိုၿပီး အၿမဲေၿပာခဲ႔ေပမယ္႔ အေဖ မသိေအာင္ေတာ႔ ေအးမင္းနဲ႔ေပါင္းၿပီးခိုးလုပ္ေနၿဖစ္သလို အေမကလည္း အေဖမရွိရင္ ေအးမင္းၿပစ္လို႔ ရလာတဲ႔ ငွက္ေတြကို ေၾကာ္ေပးၿပီး ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ေအးမင္းက စားၿမဲစားလ်က္ပါပဲ။ ဒါေပမယ္႔ ဒီလို လုပ္ေနတယ္ဆိုတာ အေဖသိဖို႔ အေၾကာင္းက ဖန္လာခဲ႔တယ္။ ဇာတ္လမ္းက ကြ်န္ေတာ္က စတာပါပဲ။ ေအးမင္း ေလးခြတစ္လက္နဲ႔ ငွက္ၿပစ္တဲ႔ေနာက္လိုက္ၿပီး ေလေသနတ္နဲ႔ ၿပစ္ရင္ ပိုေကာင္းမယ္လို႔ စိတ္ကူးေပါက္တဲ႔ ကြ်န္ေတာ္က အေမ႔ကို ေလေသနတ္ တစ္လက္ မရမက ဝယ္ခိုင္းခဲ႔တယ္။ အေမကေတာ႔ အေဖသိရင္ အေမ မလြယ္ဘူး မလုပ္ပါနဲ႔ ငါ႔သားရယ္ ေစ်းကေန ငွက္ေတြ ေန႔တိုင္း အေမ ဝယ္ေကြ်းမယ္ ငါ႔သားလည္း ေအးမင္းငွက္ၿပစ္တဲ႔ေနရာ မလိုက္နဲ႔ေတာ႔ လို႔ေၿပာခဲ႔ေပမယ္႔ ကြ်န္ေတာ္က ၂ ရက္ေလာက္ အေမ႔ကို စိတ္ေကာက္လိုက္ေတာ႔ ငါ႔သားလိုခ်င္တဲ႔ ေလေသနတ္က ဘယ္မွာရလည္း ဆိုၿပီး အေမက ေမးခဲ႔တာပါပဲ။

ဒီလိုနဲ႔ ေအးမင္းလည္း အရင္က ေလာက္ေလးခြ နဲ႔ၿပစ္ရာက ေလေသနတ္ တစ္လက္နဲ႔ ငွက္လိုက္ၿပစ္ ခဲ႔သလို ကြ်န္ေတာ္ကလည္း ေအးမင္းေနာက္က တစ္ေကာက္ေကာက္လိုက္ၿပီး ငွက္လိုက္ေကာက္ခဲ႔တယ္။ တစ္ရက္ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ ေအးမင္း ငွက္ၿပစ္သြားရင္း လမ္းမွာ အေဖတို႔ရံုးက ဝန္ထမ္းမိန္းမ ႏွစ္ေယာက္နဲ႔ေတြ႔ၿပီး ကြ်န္ေတာ္တို႔ကို ၿဖတ္သြားတဲ႔အခ်ိန္မွာ အဲဒီေကာင္ေလးေပါ႔ သူ႔အေမက သိပ္အလိုလိုက္တာ ဟိုတစ္ေလာက ဆရာမ တစ္ေယာက္ ေၿပာင္းသြားရေအာင္လည္း သူ႔အေမ လုပ္လိုက္တာ ဂ်စ္ကန္ကန္နဲ႔ ငေပေလး လို႔ ေၿပာတာ ၾကားလိုက္တဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ ေဒါသေတာ္ေတာ္ထြက္ခဲ႔တယ္။ စိတ္ထဲမွာလည္း အညွဳိးအေတးထားၿပီး ေနာက္တစ္ေန႔ အိမ္ထဲက အိမ္ၿပင္မထြက္ပဲ အခန္း ၿပတင္းေဘာင္ေပၚမွာ ေလေသနတ္ တင္လို႔ ထိုင္ေစာင္႔ေနခဲ႔ၿပီး တၿမန္မေန႔က ကြ်န္ေတာ္႔ ကိုေၿပာသြားတဲ႔ မိန္းမ အိမ္ေရွ႔က အၿဖတ္မွာ ေလေသနတ္နဲ႔ လွမ္းၿပစ္တာ လူကို မထိပဲ သူ႔ထီးကို ထိၿပီး သူလည္း ေတာ္ေတာ္ လန္႔သြားခဲ႔တယ္။ ကြ်န္ေတာ္ကေတာ႔ ခပ္တည္တည္နဲ႔ ေသနတ္ကိုင္လို႔ အိမ္ေရွ႔ထြက္ရပ္လိုက္ၿပီး ကြ်န္ေတာ္ ၿပစ္တာ ဆိုတဲ႔ ပံုစံ နဲ႔ ေလေသနတ္ထဲကိုလည္း ေနာက္ထပ္ ခဲတစ္ေတာင္႔ ထည္႔ေနတဲ႔ အခ်ိန္မွာပဲ သူလည္း သုတ္ေၿခတင္ ေၿပးေတာ႔တယ္။ ညေန အေဖ ရံုးဆင္းခ်ိန္ မွာေတာ႔ အေမ႔ကို မင္း ေလေသနတ္ ဝယ္ေပးထားလား ခုၿပႆနာ တက္ၿပီ မင္႔သား လုပ္ပံု ေကာင္းၾကေသးလား ဆိုၿပီး အေဖက အေမနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္႔ကို ဆူၿပီး ေလေသနတ္ကိုလည္း ခ်ဳိးၿပီး လႊင္႔ၿပစ္ခဲ႔တယ္။ ေအးမင္း အိမ္လာတာ ၿပႆနာမရွိေပမယ္႔ ေအးမင္းနဲ႔ အၿပင္လံုးဝမလိုက္ရလို႔ အမိန္႔လည္း ထုတ္လိုက္တဲ႔အတြက္ ကြ်န္ေတာ္ ေတာ္ေတာ္ စိတ္ညစ္သြားခဲ႔တယ္။

ငွက္လိုက္မၿပစ္လို႔ စိတ္ညစ္ေနတဲ႔ ကြ်န္ေတာ္႔ကို ေအးမင္းက ေန႔လည္ မၿပစ္ရရင္ ညၿပစ္မယ္ကြာ မင္႔အေဖ အိပ္ေနတုန္း မသိေအာင္ ခိုးထြက္ၿပီး ၿပစ္မယ္ မင္းတို႔ အိမ္နားက ဇီးပင္မွာပဲ ၿပစ္မယ္ေၿပာလာလို႔ ကြ်န္ေတာ္လည္း ဝမ္းသာသြားတယ္။ ဒီလိုလုပ္ခဲ႔တာက ေကာင္းတယ္ မေကာင္းဘူး လုပ္သင္႔တယ္ မလုပ္သင္႔ဘူး ကို ကြ်န္ေတာ္ မစဥ္းစားႏိုင္ေသးသလို ငွက္ေၾကာ္စားခ်င္တာရယ္ေၾကာင္႔တစ္ခုထဲ လည္း မဟုတ္ခဲ႔ဘူး။ အဲဒီအခ်ိန္ကေတာ႔ ငွက္လိုက္ၿပစ္ခ်င္တာပဲ ကြ်န္ေတာ္ အေတြးထဲမွာ ရွိခဲ႔တယ္။ ေအးမင္း အၾကံအစီတိုင္း ေအးမင္းကို ညအိမ္ေခၚသိပ္ၿပီး ညပိုင္း အေဖတို႔ အိပ္တဲ႔အခ်ိန္ ေရခ်ဳိးခန္းထဲကေနတစ္ဆင္႔ ခိုးထြက္ၿပီး အိမ္ ေနာက္ေဖးက ဇီးပင္မွာ အိပ္တန္းတက္ေနတဲ႔ ငွက္ေတြကို ညတိုင္းပဲ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ ေအးမင္းၿပစ္ခ်ခဲ႔တယ္။ ၿပီးရင္ ငွက္ေတြကို အေမႊးႏွဳတ္ထားၿပီး ေနာက္ေန႔ အေမ႔ကို ေၾကာ္ခိုင္းၿပီး မရိုးတန္းထိုင္စားေနေပမယ္႔ တစ္လ ႏွစ္လ ၾကာလာေတာ႔ အေမကိုယ္တိုင္က တားၿမစ္လာတယ္။ သားကို အေမခ်စ္လို႔ အလိုလိုက္ထားတာ ငါ႔သား ေတာ္သင္႔ၿပီ လို႔ အေမ ေၿပာလာတဲ႔အတြက္ ကြ်န္ေတာ္လည္း ေအးမင္းကို အေမက မလုပ္ေတာ႔နဲ႔တဲ႔ကြ ငါလည္း မၿပစ္ခ်င္ေတာ႔ဘူး ဆိုတဲ႔အတြက္ ေအးမင္း လည္း ေန႔လည္ေန႔ခင္းေတြ တစ္ေယာက္ထဲ ငွက္လိုက္ၿပစ္ေနခဲ႔ၿပီး တစ္ခါတစ္ေလ မီးကင္ကင္ထားတဲ႔ ငွက္ကေလးေတြ ကြ်န္ေတာ္႔အတြက္ ယူယူ ူလာေပးခဲ႔တယ္။

ေအးမင္း နဲ႔ ငွက္လိုက္မၿပစ္ေတာ႔ေပမယ္႔

No comments: