Sunday, June 28, 2009

သို႔

ဆရာမ..
ေနေကာင္းရဲ့လား....ဆရာမကေတာ့ ကြ်န္ေတာ့္ကို သတိရမယ္ မထင္ဘူး... ကြ်န္ေတာ္ က ေတာ့တစ္ေန့မွမေမ့ပါဘူးဆရာမကို.....ဆရာမလည္း အသက္ေတြၾကီးလို့ အတၲၲေတြလည္း ေရာ့ေနေလာက္ၿပီလို့ ကြ်န္ေတာ္ ထင္ပါတယ္..... ဆရာမတို့ ရန္ကုန္ေၿပာင္းလာၾကၿပီး ရန္ကုန္မွာ ေနေနၾကတယ္ဆိုတာ ကြ်န္ေတာ့္ သူငယ္ခ်င္း ဆရာမတစ္ပည့္ ကိုေတာက္ ေၿပာလို့ သိရပါတယ္.... ဟိုးတစ္ေခါက္က ကိုေတာက္က ကြ်န္ေတာ့္ ကို လိမ္ေခၚလာၿပီးဆရာမတို့ အိမ္နားေရာက္မွ ဆရာမဆီကို လာတာ ဒီေန့ ဆရာမတို့ အိမ္မွာ ဆြမ္းေကြ်းရိွလို့ ဆိုၿပီးေၿပာေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ မလိုက္ဘဲ ကားေပၚမွာဘဲ ထုိင္ေနလို့ ဆရာမသိသြားၿပီး စိတ္မေကာင္းၿဖစ္ေနတယ္လို့ ကိုေတာက္ကကြ်န္ေတာ့္ကို ၿပန္ေၿပာလို့ သိရပါတယ္...ကိုေတာက္ က ေတာ့ အၿမဲတမ္း ကြ်န္ေတာ့္
ရင္ထဲမွာကေလးထဲကရွိတဲ့ဒဏ္ရာေတြကို ေပ်ာက္ေစခ်င္တဲ့လူဆိုေတာ့ ကိုေတာက္ကို ကြ်န္ေတာ္ နားလည္ပါတယ္....ဒါေပမယ့္ ဆရာမရယ္ အဲဒီေန့ကေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ ကိုေတာက္ ကို စိတ္ဆိုးမိတယ္ ကြ်န္ေတာ္ ရင္ ထဲမွာ ရိွေနတဲ့ အနာေတြကို ေၿဖေဖ်ာက္ဘို့ ဘာလို့ ၾကိုုးစားေနတာလည္း
ကြွန္ေတာ့္ကို ခ်စ္တယ္ ဆိုရင္လည္း ကြ်န္ေတာ့္ ကို ဒီတိုင္းဘဲ လြွတ္ထားေပးပါလို့ ကြ်န္ေတာ္ ေၿပာမိတယ္.... ကြ်န္ေတာ္ ဆရာမ အိမ္ေပၚကို လိုက္ဖို့ မေၿပာနဲ့ ဆရာမနာမည္ကို မၾကားခ်င္တာပါ.... ကြ်န္ေတာ္
ဒါေၾကာင့္ ကားေပၚမွာဘဲ ထိုင္ေနခဲ့တာပါ.... ဆရာမကေတာ့ ခုခ်ိန္မွာ အသက္ၾကီးၿပီဆိုေတာ့ မာန္ေတြက်ၿပီး သားရယ္ ဘာလို့ မ်ား ဒီေလာက္ေတာင္ မေမ့ႏိုင္ေသးတာလည္း လို့ ေမးရင္လည္းေမးမွာေပါ့.... (ဆရာမအရင္စိတ္နဲ့ဆိုရင္ေတာ့ ေမးမွာမဟုတ္ဘူးေနာ္).....

ဘာလို့ နာတာလည္း ေမးရင္ေတာ့ အမ်ားၾကီးဘဲဆရာမရယ္.... ဆရာမ လုပ္တာေတြကို ကေလး အသိနဲ့ ၀မ္းနည္း . ၀မ္းနည္းတာေတြမ်ားလာၿပီး မခံႏိုင္ေတာ့ ဘဲ အရြဲ့တိုက္ရင္း အရြဲ့တုိက္ရင္းနဲ့ ပတ္၀န္းက်င္မွာ
လူူူငခ်ဥ္ေလးၿဖစ္လာ အဲဒီကတစ္ဆင့္ လူဆိုးေလးၿဖစ္လာၿပီး လုပ္လိုက္တဲ့ အလုပ္ေတြက ကြ်န္ေတာ္ ၾကိးလာလို့ ကြ်န္ေတာ့္ကို ကြ်န္ေတာ္ ၿပင္ရင္း ပတ္၀န္းက်င္နဲ့ သင့္ၿမတ္ေအာင္ လူယဥ္ေက်းတစ္ေယာက္ၿဖစ္ေအာင္ ၾကိုးစားေပမယ့္ ဘယ္လိုမွကို မရဘူးဆရာမရယ္.... ကြ်န္ေတာ္ က ေခြးၿမီးေကာက္ က်ီေတာက္ စြပ္ဆိုတဲ့ ေကာင္မ်ဳိူးလိုကို ၿဖစ္လို့ေပါ့.....သာမာန္လူတစ္ေယာက္လုပ္ရင္ ေၿပာရင္ ဘာမွမၿဖစ္ေပမယ့္ အဲဒါကို ဘဲ ကြ်န္ေတာ္ က လုပ္ရင္ ေၿပာရင္ တစ္ကယ့္လူဆိုးၾကီးလိုဘဲေပါ့ ဆရာမရယ္.....ဒီေလာက္ဖတ္ၿပီးရင္
ဆရာမအရင္ လို မ်ား ကဲေၿပာစမ္းငါကနင့္ကို ဘာေတြမ်ားဒီေလာက္လုပ္ခဲ့လို့လဲ လို့မ်ား ေမးမလားမသိဘူး.... ေမးလာခဲ့ရင္လည္း ကြ်န္ေတာ္ ကၿပန္ေၿပာမွာပါဘဲ လုပ္တာေပါ့ ဆရာမရယ္ သိပ္လုပ္တာေပါ့လို့.... ဆရာမရဲ့ အၾကီးဆံုးထိုးႏွက္ခ်က္ကေတာ့ ကြ်န္ေတာ့္ အေဖ သူငယ္ခ်င္း ဆရာမ ေယာက်္ားကိစၡၡ နဲ့ပါတ္သက္လို့ ပါ ....ဟုတ္တယ္ေနာ္ ဆရာမ...မွတ္မိမယ္လို့ ကြ်န္ေတာ္ ထင္ပါတယ္....လူၾကီးေတြၿဖစ္ၾကတာဘဲ
ဆရာမရယ္ ကြ်န္ေတာ့္ အေပၚ ဘာလို့ ပုံခ်ခဲံရတာလည္း.....ကြ်န္ေတာ္ တို့ က၀န္ထမ္း အသိုင္း အ၀န္းၾကားမွာ ေနခဲ့ၾကတာဘဲ ဆရာမကိုယ္တိုင္လည္း အစိုးရ၀န္ထမ္း တစ္ေယာက္ၿဖစ္ရဲ့သားနဲ့ ဘာလို့နားမလည္ခဲ့တာလည္း.....ဆရာမေယာက်္ား ေဘးေပါက္ေတြ လုပ္တာမ်ားလို့ လူၾကီးေတြက ေနရာေကာင္းကေနဖယ္ တစ္ၿခားတစ္ေနရာမွာ တာ၀န္ေပးၿပီး ကြ်န္ေတာ့္ အေဖကို အဲဒီေနရာေပးခဲ့တာပါ... ကြ်န္ေတာ့္ အေဖက ေတာင္းဆုိရတာလည္း မဟုတ္ရသလို ဆရာမေယာက်္ား ေဘးေပါက္ ၀င္ေငြရေအာင္ ဘယ္ေလာက္ထိ လြန္လြန္ ကြ်ံကြ်ံ လုပ္ခဲ့တယ္ ဆုိတာ ဆရာမအသိဆံုးၿဖစ္မွာပါ..... ဆရာမက ဆရာမေယာက်္ားကို လည္း အရမ္းႏို္င္တယ္ေလ....အဲဒီကိစၡၡနဲ့တင္ ကြ်န္ေတာ့္ အေဖကို အမုန္းၾကီးမုန္း ေနာက္ ကြ်န္ေတာ့္ ဘက္ ဆရာမလွည့္ခဲ့တာဘဲမဟုတ္လား....အခန္းထဲမွာ သခ်ာၤ ေလးတစ္ပုဒ္ မတြက္တတ္လို့ ေဘး နားကသူငယ္ခ်င္းကို ေမးတာကို ဆရာမက စကားေၿပာတယ္ဆိုတဲ့ စြပ္စြဲခ်က္နဲ့ ဒဏ္ေၾကး တစ္မတ္ ေတာင္းတယ္ေလ.... ကေလးဘဲဆရာမရယ္ မုန့္စားေက်ာင္းလည္း ဆင္းၿပီး ၿပီ ကြ်န္ေတာ့္မွာဘယ္လိုလုပ္ ရိွေတာ့မွာလည္း....ကြ်န္ေတာ္ တစ္မတ္မေပးႏိုင္တာနဲ့ စကားေၿပာတဲ့ အတြက္ ဆိုၿပီး ၅ တန္း ေက်ာင္းသားတစ္ေယက္ကို ထိုင္ထ အခါ ၄၀၀ လုပ္ခုိုုင္းတာကေတာ့ဆရာမရယ္........

ဆရာမမွာလည္း သားေလးတစ္ေယာက္ ရိွတာဘဲ ကြ်န္ေတာ့္ ေနရာမွာ ဆရာမ သားေလးနဲ့ အစားထိုးၿပီးေတာ့ မၿမင္ႏိုင္ေတာ့ ေလာက္ ေအာင္ ကိုဆရာမရဲ့ အတၱေတြ ၾကီးေနခဲ့တာလား....ဆရာမလုပ္ခိုင္းတာကေတာ့ ၃၀၀ ပါဘဲ ဒါေပမယ့္ ထိုင္ထ အခါ ၃၀၀ လုပ္ၿပီးလို့ ကြ်န္ေတာ္ တစ္ကိုယ္လုံး ထိန္းမရေအာင္ တုန္ေနတာေတာင္ ဆရာမ မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ၿပီး ကြ်န္ေတာ့္ ကို ၁၀၀ ထပ္လုပ္ ခုိ္င္းတယ္ေလ....ကြ်န္ေတာ့္ကို ၾကည့္ၿပီး စိုးရိ္မ္တဲ့ ေရွ့ဆံုးတန္းက ကြ်န္ေတာ့္ သူငယ္ခ်င္းေကာင္မေလးကိုေတာင္ ကြ်န္ေတာ္နဲ့ ေရာၿပီး မၿပည့္ေသးဘဲနဲ့ ၿပည့္တယ္လို့ ကူညာတယ္ဆိုၿပီး ဆရာမ သူ့ကို ထိုင္ထ ၁၀ ခါလုပ္ ခိုင္းေသးတယ္ေနာ္.....

တစ္တန္းလံုးကိုလည္း သူ့ဘက္က ကူၿပီးညာရင္ ဒီလိုဘဲ အၿပစ္ေပးမယ္ဆိုေတာ့ ဘယ္သူကေၿပာရဲေတာ့မွာလည္း
ဆရာမရယ္....ကေလးေတြကိုး ေနာက္ ဆရာမက ဆရာမကိုး.........ကြ်န္ေတာ့္ သူငယ္ခ်င္း ေကာင္မေလး ဆရာမတစ္ပည့္ေလးလည္းခုဆို ဆရာ၀န္ၾကီေတာင္ၿဖစ္ေနပါၿပီ... သူနဲ့ၿပန္ေတြ့တုန္းက ကြ်န္ေတာ္က ဒီအေၾကာင္းေတြကို နာနာက်င္က်င္ေၿပာၿပလို့ သူကမ်က္ရည္ေတြေတာင္၀ိုင္းလို့....သူငယ္ခ်င္းရယ္
ဒါေတြေမ့လိုက္ပါေတာ့လို့ ေၿပာရွာပါတယ္..... ဆရာမဒဏ္ေပးတဲ့ ေန့ကေတာ့ ကြ်န္ေတာ့္ အတြက္ တစ္ကယ့္ကို ငရဲခန္းပါဘဲ...... တစ္တန္းလံုးကၿငိမ္ၿပီးစာလုပ္ေနတဲ့ အခ်ိန္ အတန္းေရွ့မွာ ထိုင္ထလုပ္ေနတဲ့ ကြ်န္ေတာ့္ကို လွမ္းလွမ္းၾကည့္ၾကတဲ့ အတန္းေဖၚသူငယ္ခ်င္းေလးေတြရဲ့ အၾကည့္ေတြကို ရွက္တာရယ္ ၅ တန္း ေက်ာင္းသားနဲ့ မမွ်တဲ့ ၿပစ္ဒဏ္ကို လုပ္ေနရတဲ့ ကြ်န္ေတာ့္ တစ္ကိုယ္လံုး နာက်င္ေနရလို့ တစ္ကယ့္ကို ငရဲခဏ္း႔ပါဘဲ ဆရာမ...... ထိုင္ထလုပ္ၿပီးလို့ ကြ်န္ေတာ့္ ခုံကြ်န္ေတာ္ ၿပန္ထိုင္ေနၿပီး ေက်ာင္းဆင္းသြားတဲ့ ေနာက္ပိုင္းကိုေတာ့ ဆရာမ မသိေတာ့ဘူးေနာ္ ကြ်န္ေတာ္ ေၿပာၿပပါအုန္းမယ္....ထိုင္ထလုပ္ၿပီးလိုု
ကြ်န္ေတာ့္ ခုံကို ေတာင္ကြ်န္ေတာ္ ၿပန္လမ္းမေလ်ွာက္ႏိုင္ေတာ့လို့ ကြ်န္ေတာ့္ ေဘးနားမ်ာ ထိုင္တဲ့ သူငယ္ခ်င္း ၂ ေယာက္ ကလာတြဲရတာေတာ့ ဆရာမ ၿမင္ပါတယ္...

ေနာက္ ေက်ာင္းဆင္းေခါင္းေလာင္းထိုးလို့ အားလံုး ႏွုတ္ဆက္ အၿပိး ဆရာမကေတာ့ ဆဲြၿခင္းေလး ဆြဲလို့ ေအးေအးေဆးေဆးဘဲ ထြက္သြားတာေပါ့.... အတန္းေဖၚ သူငယ္ခ်င္းေလးေတြကလည္း ကေလး ဘဲ ဆရာမရယ္ ေက်ာင္းဆင္း ေခါင္းေလာင္းထိုးတာနဲ့ သူ့ထက္ငါအရင္ ဦးေအာင္ေၿပးၾကတာေပါ့.... ေနာက္ဆံုး အတန္းထဲမွာ က်န္ခဲ့တာ ကြ်န္ေတာ္ တစ္ေယာက္ထဲပါ..... ကြ်န္ေတာ္ မွ လမ္းမေလွ်ာက္ႏိုင္ေတာ့ဘဲ.... ဆရာမရယ္ စဥ္းစားၾကည့္ပါ တစ္ၿဖည္းၿဖည္း နဲ့ တိတ္ဆိတ္လာတဲ့ ေက်ာင္း၀န္းထဲမွာ ကေလး တစ္ေယာက္အေနနဲ့ ကြ်န္ေတာ္ ေတာ္ေတာ္ ေခ်ာက္ၿခားခဲ့ပါတယ္.... ေနာက္ဆံုး ကြ်န္ေတာ့္ အေမဆီေရာက္မွ ၿဖစ္မယ္ ဆိုတဲ့ အေတြးနဲ့ ကြ်န္ေတာ္ ၄ ၅ လွန္းေလာက္ ေလွ်ာက္လိုက္ ဖင္တစ္ရြတ္ဆြဲၿပီးသြားလိုက္နဲ့ ဆရာမသိတဲ့ အတိုင္း ကြ်န္ေတာ္ တို့ အိမ္ေတြ နဲ့ ေက်ာင္းၾကားမွာ ရွိတဲ့ ေတာအုပ္ထဲေရာက္မွ ကြ်န္ေတာ့္ၿပန္မေရာက္ ေသးလို့ စိတ္ပူၿပီး လိုက္လာတဲ့ အေမနဲ့ ေတြ့ၿပီး ကြ်န္ေတာ့္ကို အေမကခ်ီၿပီး ၿပန္ေခၚလာလို့ အဲဒီေန့ကအိမ္ၿပန္ေရာက္ခဲ့တာပါ... အေမကလည္း ကြ်န္ေတာ့္ကို အဲဒီလို ၿမင္လိုက္ရေတာ့ ငို ကြ်န္ေတာ္ ကလည္း အေမ့ကို ေတြ့ေတာ့ စိတ္ကို
ေလွ်ာ့ခ်လိုက္ ၿပီး ငို ကြ်န္ေတာ္တို႕ သားအမိ ၂ ေယာက္ ငိုၿပီး အိမ္ၿပန္ေရာက္ခဲ့တာေပါ့.........

အဲဒီကီစၡကစလို့ ကြ်န္ေတာ့္ဘ၀လမ္းေၾကာင္းေတြ လည္း ေၿပာင္းလည္း ခဲ့တာပါ ဆရာမ.....အဲဒီေနာက္ ပိုင္း
ကစလို့ လူဆိုး လူေပ ငေတ ေလး ၿဖစ္လာ တာေပါ့...တစ္ခုေတာ့ ေကာင္းပါတယ္ ေလကြ်န္ေတာ္ ဒီလို ေတြ နင္းကန္ ေလွ်ာက္ လုပ္ခဲ့လို့ တန္ဖိုးရီွတဲ့သင္ခန္း စာေတြအမ်ားၾကီး ရခဲ့ တာကို ေတာ့ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္.....အဲဒီေန့ညေနအေၾကာင္းကို ဆက္ေၿပာရအုန္းမယ္ ....ဆရာမလည္း သိေတာ့
သိၿပီးသားေတြၿဖစ္မွာပါ.....ကြ်န္ေတာ္နဲ့ အေမ အိမ္ၿပန္ေရာက္ေတာ့ အေမ ကကြ်န္ေတာ့္ ကို ခ်ၿပိးတာနဲ့ မီးဖိုေခ်ာင္ထဲသြားၿပီး သူအသားခုတ္တဲ့ ဓားမယူၿပီး ဆရာမ အိမ္ကို တန္းေၿပးေတာ့တာပါဘဲ...အေမ စိတ္ၾကီးေပမယ့္အဲဒီေန့က စီတ္ၾကိးတာေလာက္ကို ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ ဒိေန့ ထိထပ္မၿမင္ဘူးေတာ့ဘူး.....အေမ အဲဒီေလာက္ ၿဖစ္ ေနေတာ့ေဘးအိမ္ကအိမ္နီးနားခ်င္းေတြက ၀ိုင္းဆြဲေပမယ့္ ဘယ္လိုမွကို မရေတာ့လို့
ဆရာမအိမ္ကို ဖုန္းဆက္ ဆရာမေဘးအိမ္နား ကလူေတြက ဆရာမကိုတံခါးပိတ္ၿပီးေတာ့ အိမ္ထဲမွာ ဖြက္ထားခဲ့ရတဲ့ အဆင့္ထိဘဲေနာ္ဆရာမ.....ေနာက္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ့္ အေဖကို ဖုန္းဆက္ေခၚ သူၾကီးေတြ
ကိုယ္တိုင္လည္း ေရာက္လာလို့ သာေတာ္ ေတာ့တယ္......လူၾကီးေတြကလည္းအိမ္ထိလိုက္လာၿပီး ေဖ်ာင္းဖ် အေမကလည္း ကြ်န္ေတာ့္ကို ၿပၿပီး ကြ်န္မသားေလးကို ၾကည့္ပါအုန္းဆိုၿပီး ငိုိငုိ ၿပီးေၿပာ ကြ်န္ေတာ္ ကလည္း နဂို
ဓာတ္ခံ ရယ္ အေမငို ေနတာကို ၾကည့္ၿပီး ၀မ္းနည္း လို့ ငိုတာရယ္အေမရီွတယ္ဆိုၿပီး အေမ့ကို ႏြဲ့ခ်င္တာနဲ့ တစ္ကယ္ ခံစားရတာထက္ပိုခံစားၿပ...... အေမ က ေၿပာရင္းေၿပာရင္းနဲ့ ဇာတ္ရီွန္တက္ေနတုန္း
အေဖက လူဆိုတာမွားတတ္ပါတယ္ ကြာစိတ္ကို ေလွ်ာ့ခ်လိုက္ပါ တရား နဲ့ေၿဖပါသြားလုပ္လို့ ေဒါသကအေဖ့ဘက္လွည့္သြားလိုက္တာ လူၾကီးေတြမွာေတာ္ေတာ္ရွင္းယူလိုက္ရေသးတယ္.......

ေနာက္ေန့ဆရာမကအေမ့ကိုေတာင္းပန္ခ်င္တယ္ဆိုတာကိုအေမကလက္မခံဘူးေနာ္...အဲဒီကစတာပါဘဲ....
အေမကၿမို.နယ္ပညာမွုူးဆီတက္တိုင္ ၿမို့နယ္ ပညာေရးမွုူးက ဆရာမကိုၿပစ္ဒဏ္လည္းေပးလိုက္ ေရာ ကြ်န္ေတာ္ က ေက်ာင္းကဆရာ ဆရာမေတြ
ၾကားထဲ ေက်ာင္းသားေတြ ၾကားထဲမွာ ေပၚၿပူလာလည္း ၿဖစ္ ခ်ဥ္ဖတ္ေလးလည္းၿဖစ္လို့ ေပါ့ ဆရာမရယ္....ဒီကစလို့ ကြ်န္ေတာ္ ေနာက္ဆံုးေနခဲ့တဲ့ ၈တန္းႏွစ္ ထိ ကြ်န္ေတာ့္ စာအုပ္မွာ အမွန္ ၿခစ္ အမွားၿခစ္မရီွခဲ့ပါဘူး.....ဆရာမ နဲ့ၿပသနာတက္ခဲ့တဲ့ဒဏ္ေတြေပါ့....ကြ်န္ေတာ့မွာခံစားလိုက္ရတာဆရာမရယ္....ဆရာမကိုလည္း ရင္ထဲမွာ
ပိုပိုနာလာခဲ့တယ္....ကြ်န္ေတာ္ ေက်ာင္းသားတစ္ေယာက္ဘဲ ကြ်န္ေတာ္ လုပ္တဲ့ေက်ာင္းစာေတြ မွန္လား မွားလားကြ်န္ေတာ္ သိခ်င္တာေပါ့ တစ္ၿခား အခန္းေဖာ္ေတြဆရာ နားမွာ ၀ိုင္း အံုၿပီး ၿပရင္ ကြ်န္ေတာ္ လည္း ၿပခ်င္တာေပါ့ကြ်န္ေတာ္ သြားၿပတိုင္း စာအုပ္ လႊင့္ ၿပစ္တဲ့ ဆရာနဲ့ ကြ်န္ေတာ့္စာအုပ္ကို ေဘးဖယ္ထားတဲ့ ဆရာနဲ့. ....ကြ်န္ေတာ့္ကိုက်ဥ္တယ္ဆံုးမတယ္ေပါ့ေလ....ထိေရာက္က်ပါတယ္.....ေတာ္ၾကပါတယ္....မနက္ၿဖန္လို
စာၿပန္ရမယ္ဆို ဒီေန့ ညကြ်န္ေတာ္ ညက္ညက္ေက်ေအာင္ က်က္ခဲ့တာပါကြ်န္ေတာ့္ စာၿပန္ခ်င္လို့ပါ.....အတန္းထဲမွာ တစ္ေယာက္ၿပီးတစ္ေယာက္တစ္အုပ္စု ၿပီး တစ္အုပ္စု သာၿပီး သြားတယ္ ကြ်န္ေတာ့္ကို က်ေတာ့ မေခၚၾကဘူးေေနာ္......ေရွ့ဆံုးတန္းမဟုတ္ပါဘူး ကြ်န္ေတာ္အလယ္တန္းေလာက္ေလး ထိုင္ခ်င္ .. ထိုင္ေနတာေတာင္ဆရာမတို့မွာ ရီွတဲ့ဗီတိုအာဏာနဲ့ ဘာလို့ ကြ်န္ေတာ့္ကို ေနာက္ဆံုးတန္းမွာ သြားထိုင္ခိုငိးၾကတာလည္း ကြ်န္ေတာ္ နားမလည္ခဲ့ဘူး ဆရာမရယ္.....ကြ်န္ေတာ္လည္း
ၾကာေတာ့ မခံႏိုင္ေတာ့ဘူးေလ....ကေလးအသိဥာဏ္နဲံ တတ္ႏိုင္သေလာက္လိုက္ညိွၾကည့္တာ ဘယ္လိုမွ အဆင္မေၿပေတာ့ ရြတ္ခ်င္လာတာေပါ့...ကြ်န္ေတာ့္အေၿခခံ စိတ္ဓာတ္မေကာင္းတာလည္း ပါမွာပါေလ.......ကြ်န္ေတာ္ က ရြတ္ေလဆရာမတို့ကကြ်န္ေတာ့္ကို လူဆိုး ဒီေကာင္က ဒီေကာင္နဲ့
မေပါင္းၾကနဲ့ဆိုလို့ ေနာက္ဆုံုးကြ်န္ေတာ့္မွာ အၿမဲတန္း ေနာက္ ဆံုးတန္းမွာကြ်န္ေတာ္ တစ္ေယာက္တည္း ထိုင္ရတဲ့ ထိကိုေရာက္သြားတယ္ေနာ္......

ကြ်န္ေတာ္ကလည္း အဲဒီတုန္းကေတာ့ ေကာင္းတယ္ဘယ္သူမွ လာမထိုင္ၾကနဲ့ ငါတစ္ေယာက္တည္း အက်ယ္ၾကီး ထိုင္ရတယ္ ဆိုၿပီးခတ္ရြတ္ရြတ္ပါဘဲ.....ကြ်န္ေတာ့္ကို ေငါက္ၿပီဆို လွည့္္လွည့္ ၾကည့္
ၾကတဲ့ အတန္းေဖၚ သူငယ္ခ်င္းေလးေတြကို စိတ္ဆိုးတာေတာင္ေတာ္ေတာ္နဲ့မေပ်ာက္ႏိုင္ဘူး....ခုေနာက္ပိုင္းေတာ့လည္း ေၾသာ္သူတို့လည္း ဆရာေတြ
ေၾကာက္၇ေတာ့ ဘက္လိုက္ၿပီး ဖားတာေနမွာေပါ့ ဆိုတဲ့ အေတြးနဲ့ဘဲေၿဖလိုက္ပါတယ္.....ဒါေပမယ့္ ကြ်န္ေတာ္ ကို ခံုေပၚတက္မတ္တတ္ရပ္ခိုင္းတိုင္း လွည့္ၾကည့္ လွည့္ၾကည့္လုပ္တဲ့ လူမွန္သမွ် ဆရာေတြ
ေရွ့ အတန္းထဲမွာ တင္ ငါ-ိုးမသားေတြ-ီးၾကည့္တာလားဆိုၿပီး ဆဲလို့ကြ်န္ေတာ့္ သူငယ္ခ်င္းေလးေတြ ကြ်န္ေတာ္ကို မေပါင္းရဲၾကေတာ့လို့ကြ်န္ေတာ္ တစ္ေယာက္တည္း ၿဖစ္ခဲ့ရတာကေတာ့
အေသအခ်ာပါဘဲ.....တစ္ခုေတာ့ေကာင္းပါတယ္ေလ ေပါင္းမယ့္လုူသိပ္မရီွေတာ့လို့ အေမ့ နားပိုကပ္ရင္း မီးဖုိေခ်ာင္မွာ အေမ့ ကိုကူလုပ္ေပးရင္းနဲ့ ကြ်န္ေတာ္ ထမင္းခ်က္ ဟင္းခ်က္ေတာ့ ေတာ္ေတာ္ ေလး
တတ္ခဲ့တာေတာ့ အၿမတ္ေပါ့ေလ......ကြ်န္ေတာ္ ၇ တန္းေရာက္ေတာ့ အဆိုးထဲကအေကာင္းလို့ ဘဲေၿပာရမွာဘဲ ကြ်န္ေတာ္ နည္း နည္းေတာ့ကံေကာင္းခဲ့ပါေသးတယ္...ဆရာမ မွတ္မိမွာပါ....ရန္ုကုန္ က
ေၿပာင္းလာတဲ့ ဆရာမဖိုး၀ရုပ္ေလ....ဆရာမဖိုး၀ရုပ္ကရန္ကုန္ကလည္း ေၿပာင္းလာ ၿပီးေတာ့ရန္ကုန္သူဆိုေတာ့ နယ္ေက်ာင္းကေတာ့အေပ်ာ့ေပါ့....သူကေက်ာင္းအုပ္ၾကီးေတာင္သိပ္ဂရုစိုက္တာမဟုတ္ဘူးေလ.....သူက
ေရာက္ေရာက္ခ်င္းေက်ာင္းအေၿခအေန ေမးဘာညာနဲံ ေနာက္ဆံုး ဆရာမတို့ ကြ်န္ေတာ့္ အေၾကာင္းကို
ေၿပာလိုက္တယ္လို့ ဆရာမဖိုး၀ရုပ္က ကြ်န္ေတာ့္ကိုေၿပာၿပတယ္....သူကလည္း ေရာက္စဆိုေတာ့ဘယ္ သိမလည္း သူ့အေမ ဘာၿဖစ္ၿဖစ္ဒိေကာင္ ဘယ္ေလာက္ဆိုးဆိုး ကြ်န္မနဲ့ေတြ့မယ္ ဆိုၿပီး
ၾကံုး၀ါးတာဘဲ....

ဒါေပမယ့္ ကြ်န္ေတာ္ ေခါင္း ဆင္နင္းခံရတယ္လို့ေတာ့အိမ္မက္ မမက္ခဲ့ဘူး...ဆရာမဖိုး၀ရုပ္က ကြ်န္ေတာ္တို့ အတန္းပိုင္မဟုတ္ဘူးေလ....ဒါေပမယ့္ သူ သင္ရမယ့္ အခ်ိန္ေရာက္လို့ ကြ်န္ေတာ္တို. အခန္းထဲကို စ၀င္ရတဲ့ေန့မွာ ေတြ့တာပါဘဲ....ကြ်န္ေတာ္တို.လည္းသတင္းေတြၾကားရတာေပါ့ ဆရာမဖိုး၀ရုပ္က အခန္းတိုင္းမွာရန္ကုန္ကလာတာ ဘာၿဖစ္တယ္ ညာၿဖစ္တယ္ ဆိုေတာ့ အဲဒါေတြၿပန္ၾကားၿပိး
ေၾကာက္ေနတာေပါ့.....ကြ်န္ေတာ္တို့ အခန္းထဲစ၀င္ ရတဲ့ ေန့ကထံုးစံအတိုင္း ၾကဳံုး၀ါးၿပီးေတာ့ ဆရာမရဲံ ေက်းဇူးနဲ့ နာမည္ဘယ္သူဆိုတာ ဘယ္ေကာင္လည္းဆို ၿပီး ကြ်န္ေတာ့္ နံမည္ကို ေၿပာၿပီး မတ္တတ္
ရပ္ခုိင္းပါေလေရာ.....ကြ်န္ေတာ္လည္း ဆရာမဖိုး၀ရုပ္ကိုေတာ့ ေၾကာက္တာနဲ့ သားပါဆရာမဆိုၿပီး
မတ္တတ္ရပ္ရတာေပါ့ဆရာမရယ္......ေၾကာက္အာလန့္အားနဲ့ သားလို့ သံုးမိတဲ့အထိပါဘဲ......ဆရာမ ဖိုး၀ရုပ္က ေအးမင္းငါ့အခန္းထဲေၿပာင္းဆို ၿ႔ပီး ကြ်န္ေတာ့္ကို ေၿပာင္းခိုင္းတာေပါ့.....ဆရာမကေတာ့
အဲဒီအခ်ိန္တုန္းကေတာ့ ၀မ္းသာေနမွာဘဲေနာ္ ဒီေကာင္ေတာ့နာၿပီဆိုၿပိး......ဒါနဲ့ ဆရာမဖိုး၀ရုပ္က
အခန္းထဲၿပန္ေရာက္လာေတာ့ ဟိုေကာင္ေရွ့ထြက္ခဲ့ဆိုၿပီး ကြ်န္ေတာ့္ကိုေက်ာင္းသားဆိုတာ အကၤ်ီအၿပင္ထုတ္မ၀တ္ရဘူးဆရာမအခန္းထဲမွာလိမ္လိမ္မာမာေန ေနာ္သား ညေန ဆရာမနဲ့ အတူၿပန္မယ္
ဆရာမ ၿခင္းေတာင္းဆဲြဆိုေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ ေတာ္ေတာ္ ေပ်ာ္သြားတာေပါ့ဆရာမရယ္....ဆရာမလုပ္လို့ သားလို့ ဆရာေတြဆီက ေခၚတဲ့အသံမၾကားရတာလည္း ကြ်န္ေတာ့္မွာ ႏွစ္ေပါက္ေနၿပီ မဟုတ္လား.....

ညေနက်ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ လည္းဆရာမ ဖိုး၀ရုပ္ ရဲ့ ၿခင္းေတာင္းေလးဆြဲၿပိး ဆရာမေဘး ကေၿမာက္ၾကႊေၿမာက္ၾကြနဲ့ လိုက္ခဲ့တာပါဘဲ...ဆရာမတို့လည္း ေတာ္ေတာ္ အံ့ၾသေနမွာေပါ့.....ကြ်န္ေတာ္လည္း ေတာ္ေတာ္ ေပ်ာ္ပါတယ္....ဆရာမေတြနဲ့တစ္ၿခား ေက်ာင္းသားေတြ ရံုးရံုး လုပ္ ေနတာတို့ ဆရာမ ေနာက္မွာ ေက်ာင္းသားေတြ ၿခင္းေတာင္းဆြဲလို့ လိုက္သြားၾကတာၿမင္ရင္ ကြ်န္ေတာ္ လည္း လိုက္ခ်င္ခဲ့တာ ခုမွ ဆန္ဒၿပည့္ခဲ့တာကိုး...မင္းရီွလို့ ငါ့က်ဴရွင္မွာ လူမလာတာဆိုၿပီး ကြ်န္ေတာ့္ကို ေၿပာလို့ ကြ်န္ေတာ္ က်ဴရွင္မတက္ရတာလည္း ၾကာၿပီေလ.....ဆရာမ ဖိုး၀ရုပ္က ကြ်န္ေတာ့္ကို ဘာလို့ ဒီလိုၿဖစ္သြားတာလည္း ခုထိဆရာမ မသိေသးဘူးနဲ့တူပါတယ္....ဆရာမ ဖိုး၀ရုပ္ ရဲ့ အမ်ုဳိးသား ကြ်န္ေတာ့္ အေခၚ ဦးဦး ေကာင္းတာလည္း ပါပါတယ္...ဆရာမ ဖိုး၀ရုပ္က ေက်ာင္းမွာ ဒီလို ဒီလို ဆိုးတဲ့ ခ်ာတိတ္တစ္ေယာက္ရွီတယ္ ဆိုၿပီး ကြ်န္ေတာ့္ အေၾကာင္းေၿပာေတာ့ ဦးဦး က ဒီေလာက္ဆိုးေနတာ အေၾကာင္းေတာ့ ရွိမွာပါ ဆိုးလို့ ၿပစ္ပယ္ထားတဲ့ကေလးတစ္ေယာက္ကို ဆက္ၿပီး ၿပစ္ပယ္ထားမယ္ဆိုရင္ ပို ဆိုးသြားမယ္ ေမတၱာနဲ့ ၿပုၿပင္ၾကည့္ပါအုန္း၊ေနာက္ ကေလးရဲ့အေဖ ကလည္း တစ္ရံုး တည္း အတူတူ လူေကာင္းပါလို့ ေၿပာတာရယ္ ပါပါတယ္....

ေနာက္ ဆရာမတို့ အၿမင္ကပ္တဲ့ ကြ်န္ေတာ့္ ပါးေပၚက အေမကြက္ကြက္ေပးလိုက္တဲ့ သနပ္ခါး ပါးကြက္က်ားၾကီးနဲ့ ကြ်န္ေတာ့္ ကိုလည္း ဆရာမ ဖိုး၀ရုပ္ က ၿမင္ၿမင္ၿခင္းခ်စ္သြားတယ္လို့ ဆရာမဖိုး၀ရုပ္ကၿပန္ေၿပာၿပပါတယ္.....ကြ်န္ေတာ့္ အတြက္ေတာ့ တကယ့္ကို ဆရာမ ဖိုး၀ရုပ္က ဘုရားေပးတဲ့ဆုလာဒ္ပါဘဲ က်ဴရွင္မသင္တဲ့ ဆရာမက ကြ်န္ေတာ္ တစ္ေယာက္တည္းကို သူ့အိမ္မွာ ေနခိုင္းၿပီးသင္ေပးခဲ့တယ္ ေလ....အေဖနဲ့အေမ ေရွ့ကလြဲရင္ ကေလးလို မေနတတ္ေတာ့တဲ့ ကြ်န္ေတာ္ ဆရာမ ဖိုး၀ရုပ္ အိမ္မွာ ကေလးလို ၿပန္ေနခဲ့ရပါတယ္....ကြ်န္ေတာ္ေပ်ာ္ခဲ့ပါတယ္....အေမကလည္း ကြ်န္ေတာ့္ အတြက္ ေပ်ာ္ၿပီး ဆရာမ ဖိုး၀ရုပ္ကို ေက်းဇူးေတြ အထပ္ထပ္တင္လို့ေပါ့...ဆရာမ တို့ အၿမင္ကပ္တဲ့ ကြ်န္ေတာ္ ဆရာမ ဖိုး၀ရုပ္ မ်က္ႏွာနဲ့ ဆရာမတို့ကို ကလန္ကဆန္လည္းၿပန္မလုပ္ခဲ့ပါဘူး....ကြ်န္ေတာ့္ ဆရာမ ဆံုးမတာရယ္ ဆရာမတို့ ကို ကြ်န္ေတာ့္ ေဂါင္းထဲ ကထုတ္ထားတာရယ္ေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ့္ စိတ္ထဲမွာ ဘယ္လိုမွ မရီွခဲ့ပါဘူး....ကြ်န္ေတာ့္ ဆရာမနဲ့ ကြ်န္ေတာ္ ေပ်ာ္ေနတာပါဘဲ....ကြ်န္ေတာ့္ ပံု စံကဘဲ ဆရာမတို့ အၿမင္မွာ ဘယ္လိုမွ ၾကည့္မရခဲ့တာလား ကြ်န္ေတာ္ ကဘဲ ေဒါင့္မက်ိဳးတာလား ကြ်န္ေတာ္ စဥ္းစားလို့ မရခဲ့ဘူး...

ကြ်န္ေတာ္ ဆရာမတို့ ေက်ာင္းမွာ ေနာက္ဆံုး ေနခဲ့တဲ့ ႏွစ္က နည္းေပါင္းစံု နဲ့ လုပ္ခဲ့လို့ ကြ်န္ေတာ္ ေနာက္ ေၿပာင္းရတဲ့ ေက်ာင္းမွာ လည္း လိမ္လိမ္ မာမာ ေနခ်င္ေပမယ့္ ဘယ္လိုေနေန အၿမင္ကပ္ ခဲ့တဲ့ ကြ်န္ေတာ့္ အတန္းပိုင္ဆရာမနဲ့ ကြ်န္ေတာ္ ၾကံုခဲ့တာေပါ့....ကြ်န္ေတာ္ ၈ တန္း ႏွစ္ ေရာက္ေတာ့ ဆရာမသူငယ္ခ်င္း က ကြ်န္ေတာ့္ အတန္းပိုင္ ၿဖစ္ ကတည္းက ကြ်န္ေတာ္ သြားၿပီဆိုတာ သိပါတယ္.....ကြ်န္ေတာ့္ ဆရာမကေတာ့ အားေပးပါတယ္...ဒါေပမယ့္ ဆရာမရယ္ သူလည္း ဆရာမတစ္ေယာက္ဘဲ ေဘာင္ထဲကလုပ္သြားရင္ သူ ဘာလုပ္လို့ ရမွာ လည္း.....ကြ်န္ေတာ္ တို့ ေက်ာင္းဖြင့္လို့ ၿပန္တက္တာနဲ့ စတာပါဘဲ.....ကြ်န္ေတာ္နဲ့ မထိုင္နဲ့ ကြ်န္ေတာ္ နဲ့ ေပါင္းရင္ ကြ်န္ေတာ့္ လို လူဆိုး လူေပ ငေတ ၿဖစ္မယ္ နဲ့ေၿပာတာပါဘဲ...ဆရာမ အတြက္ သူငယ္ခ်င္းေကာင္းပါဘဲ....အတန္းထဲမွာ ေက်ာင္းသားေတြရဲ့ ပိုက္ဆံနဲ့ ၿမီးရွည္ လုပ္စားေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို့ ကို ၾကက္သားမွ်င္ေလးေတြ ထည့္ေပးၿပီး ဆရာမတို့ရဲ့သားေလးေတြ သမီးေလးေတြ ကို ၾကက္ေပါင္ၾကီးေတြ ေပးကိုက္ထားတာ ၿမင္ေတာ့ ငါတို့က ပိုက္ဆံလည္းေပးရေသးတယ္ ၾကက္သားက်ေတာ့ အမွ်င္ဘဲစားရတယ္ သူတို့ကဆရာမဆိုၿပီး အလကားလည္းစားေသးတယ္ သူတို့သားသမိးေတြ က်ေတာ့ ၾကက္ေပါင္ေပးထားတယ္ဆိုၿပီး ၾကက္ေပါင္ေတြ ကို သူငယ္ခ်င္းေတြကို ေ၀ေပးခဲ့တဲ့ ကြ်န္ေတာ့္ကို အလွုဴ လက္ဖက္နဲ့ မ်က္ႏွာ လုပ္ခ်င္တဲ့ ဆရာမသူငယ္ခ်င္း မ်က္ႏွာပ်က္ၿပီး ကြ်န္ေတာ့္ ကို မ်က္မုန္း အက်ုဳိးၾကီး က်ဳိးတာလည္း မဆန္းပါဘူး ......

ပို ဆိုးတာက ကြ်န္ေတာ္ ရဲ့ အေဖ ဆရာမတို့ ရဲ့ ေယာက်္ားေတြ လုပ္ ေနတဲ့ ဌာန မွာ အထက္အရာအရွိ အၿဖစ္ ေရာက္လာတဲ့ ဦးဦး ရဲ့ သားက ဘယ္လို ေၿပာေၿပာ ေဖေဖ က ေနာင္သူ နဲ့ ဘဲ ထိုင္ရမယ္ေၿပာတယ္ ဆိုၿပီး ကြ်န္ေတာ္ နဲ့ဘဲ ထိုင္ေတာ့ဆရာမတို့ မွာ ေၿပာရခက္ၾကီးၿဖစ္ေနတာေပါ့.....ဦးဦး က ကြ်န္ေတာ့္ အေဖ နဲ့ တစ္ရြာတည္း သားပါ......ဆရာမတို့လည္း ဖားဘို့ အခြင့္ အေရးေလးေတြ ေလ်ာ့တာကိုး......ကြ်န္ေတာ္ လည္း ေၿပာပါတယ္ ေဟ့ေကာင္ မင္းငါနဲ့ မထိုင္နဲ့လို့ ....သူ့ ဟာသူ ကြ်န္ေတာ္နဲ့ဘဲ ဇြတ္ ထိုင္ခ်င္တာကေတာ့ ကြ်န္ေတာ္လည္း မတတ္ႏိုင္ဘူးေပါ့ ဆရာမရယ္....ရီေတာ့ ရီစရာပါ ဆရာမ ငလံုး က အတန္းထဲမွာ ေဟ့ေကာင္ ငါအီး အက်ယ္ ၾကီး ေပါက္ခ်င္တယ္ဆိုေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ ကေၿပာပါတယ္ မလုပ္နဲ့ ေတာ္ၾကာ ငါေၿမွာက္ေပးတယ္ ၿဖစ္ေနမယ္ ေအးေအးေနပါကြာဆိုတာ ဟိုေကာင္ကမရဘူး ေပါက္ခ်င္တယ္ ဇြတ္လုပ္ တာနဲ့ ကြ်န္ေတာ္ လည္း အဲဒီေလာက္မွ ေပါက္ခ်င္ေနတာ ေပါက္ကြာ ဆိုေတာ့ ဟိုေကာင္ကလည္း တစ္ကယ္ေပါက္ပါတယ္....

တစ္တန္း လံုး လည္း ၀ိုင္းရီေပါ့ ဆရာမရယ္ ဟို ေကာင္ကလည္း တမင္ကို ေပါက္ေနတာပါ အီးေၾကာကလည္း ေတာ္ေတာ္ ရွည္ပါတယ္ တစ္တန္းလံုး ၀ိုင္းရီေနေပမယ့္ သူ ကေတာ့ ခပ္တည္တည္ပါဘဲ တစ္လံုး ေပါက္ၿပီးလိုက္ ခဏေနလိုက္ ေနာက္တစ္လံုးေပါက္ လိုက္နဲ့ ေတာ္ေတာ္နဲ့ကို မၿပီးပါဘူး...ဒါေပမယ့္ ဆရာမသူငယ္ခ်င္း လုပ္ တာနဲ့ ကြ်န္ေတာ့္ သူငယ္ခ်င္း ငလံုး လည္း အင္တာေနရွင္နယ္ တန္း၀င္သြားေတာ့တာဘဲ ....ဆရာမသူငယ္ခ်င္းကေၿပာပါတယ္ တစ္တန္းလံုးကို အီးေပါက္တယ္ဆိုတာ က်န္းမာေရးရွုေထာင့္ကၾကည့္ရင္ ဒါေကာင္းတဲ့ အခ်က္ဘဲ ႏိုင္ငံတိုင္းမွာ အီးေပါက္တာကို မေကာင္းမၿမင္ဘူး ေလခ်င္တက္တာကို မွ မေကာင္းၿမင္တယ္ ဘာညာလုပ္ေတာ့တာပါဘဲ....ဟိုေကာင္ကလည္း ဟုတ္တယ္ ဆရာမ ေဖေဖ ကလည္း ေၿပာတယ္ ဘာညာစြတ္လုပ္ေတာ့တာပါဘဲ...သူ့ အေဖ ကလည္း ၇ ႏွစ္ေလာက္ ႏိုင္ငံၿခား ၿပင္ညာေတာ္သင္ သြားခဲ့တဲ့ တာဆိုေတာ့ သူကလည္း သူ့ အေဖ က ေၿပာတယ္ ဘယ္မွာဆို ဘယ္လို ဆိုၿပီး စြတ္တင္တာပါဘဲ ရုပ္တည္ နဲ့ တစ္ကယ္က သူရုပ္ေၿပာင္လုပ္ခ်င္လို့ လုပ္ခဲ့တာပါ အဲဒါကို အတည္ ေပါက္ၾကီးနဲ့ေၿပာ ဆရာမသူငယ္ခ်င္းကလည္း ဟုတ္တယ္ အင္တာေနရွင္နယ္မွာ ဘာၿဖစ္တယ္ ညာၿဖစ္တယ္လုပ္ေတာ့မွ ကြ်န္ေတာ္ လည္း တစ္ကယ္ ရီခ်င္လာတာပါ....စိတ္ထဲမွာလည္း အင္း ငါသာဆိုရင္ ရစရာမရွိေအာင္ အေၿပာခံရမွာလို့ ေတြးမိခဲ့ေသးတယ္.....

အဲဒီေန့ ညေနက ဆရာမဖိုး၀ရုပ္ ကသားညေနအိမ္လာခဲ့ ဆိုလို့ ကြ်န္ေတာ္ သြားေတာ့ ဆရာမ ဖိုး၀ရုပ္က ေၿပာတာေပါ့...ဆရာမသူငယ္ခ်င္း က တိုင္တယ္ ရွင့္ တစ္ပည့္ က ငလံုးကို အတန္းထဲမွာ ေၿမွာက္ေပးတယ္ ေန့လည္ က ဒီလိုဘဲဆိုၿပီး တိုင္တယ္ အဲဒါ သားဟုတ္လား ဆိုေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ ေတာ္ေတာ္ လည္း အံ့ၾသ ဆရာမ ေကာ ဆရာမသူငယ္ခ်င္းကို ေကာ ကြ်န္ေတာ့္ ရင္ထဲမွာ ေတာ္ေတာ္ မုန္းသြားတယ္ ဆရာမ....ဆရာမတို့ႏွယ္ဗ်ာ ကြ်န္ေတာ့္ကို ဒီေလာက္ဘဲ အၿမင္မၾကည္ခဲ့ရသလား.....ဆရာမတို့ လုပ္ခဲ့တာအတြက္ လိပ္ၿပာသန္ုတယ္ဆိုရင္ေတာ့လည္း ၿပီးတာပါဘဲ.....ကြ်န္ေတာ္ကေတာ့ ဒီအၿဖစ္ေတြကို ေမ့လို့ ကို မရဘူး.....ေနာက္ ကြ်န္ေတာ္ လုပ္ခဲ့တာအတြက္လည္း ဆရာမတို့ ေကာင္းမွုနဲ့ ကြ်န္ေတာ္ ေနာက္ ေၿပာင္းတဲ့ ေက်ာင္းမွာ စတား ၃ ခု နဲ့ေရာက္ခဲ့တာကလည္း ေမ့လို့မရဘူး....ကြ်န္ေတာ္လည္း မွားခဲ့ပါတယ္ ဒါေပမယ့္ ဆရာမသူငယ္ခ်င္းလုပ္တာကိုေတာ့ ဆရာမတို့ မ်က္ကြယ္ၿပုထားတယ္.....

တစ္ရက္ ကကြ်န္ေတာ္ လည္း ေသးအရမ္းေပါက္ခ်င္ေနၿပီ လူတိုင္းလည္း ထြက္လို့ရတယ္ ကြ်န္ေတာ့္ ကိုက်မွ ထြက္လို့ မရဘူးဆိုေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ မစဥ္းစားတတ္ဘူး.....ကြ်န္ေတာ့္ ေဘးနားထိုင္တဲ့ ငလံုး က ကြ်န္ေတာ္နဲ့ သူသြားမယ္ ေၿပာတာေတာင္ ငလံုးကို သြားခြင့္ ေပးတယ္ ကြ်န္ေတာ့္ကို က်ေတာ့ သြားခြင့္မေပးဘူးဆိုေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ ဆရာမသူငယ္ခ်င္းကိုလည္း ေတာ္ေတာ္စိတ္တိုပါတယ္....ဒါေပမယ့္ ကြ်န္ေတာ္ မသြားပါဘူး.....ေနာက္ဆံုး ကြ်န္ေတာ္ ဘယ္လိုမွ မေနႏိုင္ေတာ့ တာနဲ့ ဆရာမကြ်န္ေတာ္ သြားပါရေစဆိုေတာ့ ဆရာမ သူငယ္ခ်င္းက သြားခြင့္ မေပးဘူး ငါ့မ်ားဘာမွတ္ေနလည္း ဆိုေတာ့ ဆိုင္မွမဆီုင္ တာ ဆရာမရယ္ ကြ်န္ေတာ္ ေသးေပါက္ ခ်င္တာနဲ့ သူ့ကို ဘာထင္ရတာနဲ့...ကြ်န္ေတာ္လည္း သြားခြင့္ မေပးရင္ အခန္းထဲမွာ တင္ ေပါက္မယ္ေၿပာေတာ့ သူကလည္း သတၱိ ရွိရင္ေပါက္လိုက္ေလဆိုလို့ ေပါက္ကလည္း ေပါက္ခ်င္ စိတ္ကလည္းေပါက္လာေတာ့ အခန္းထဲတင္ေပါက္လိုက္တာေပါ့....ဒါနဲ့ဘဲ ကြ်န္ေတာ္လည္း ရံုးခန္းေရာက္ အေဖလည္း လက္မွတ္လာထိုးေပးလိုက္ရတာပါဘဲ.....အဲဒါေလးေတြကဘဲ ကြ်န္ေတာ့္ ရဲ့ ေရွ့ခရီးမွာ အဖုအထစ္ေလးေတြၿဖစ္ခဲ့ရတာပါဘဲ....ကြ်န္ေတာ္ လည္း ဆရာမက စတဲ့ဇာတ္လမ္းေလးမို့ ဆရာမကို ေမ့လို့ကို မရခဲ့ပါဘူး....တစ္ေန့ေန့မွာေတာ့ ဆရာမရဲ့ ရင္ထဲကို စူးေလးတစ္ေခ်ာင္း စိုက္ေပးဘို့ ကြ်န္ေတာ္ ရည္ရြယ္ထားပါတယ္....အက်ဳိးအေၾကာင္းမသင့္လို့ ဆရာမနဲ့ ကြ်န္ေတာ္ မဆံုစည္းေတာ့ဘူး ဆိုရင္ ေနာင္ဘ၀ဆိုတာေတြရီွခဲ့မယ္ ဆိုရင္ ေတာ့ဆရာမကို ကြ်န္ေတာ္ ဆပ္စရာရွိတဲ့ အေကြ်း ကြ်န္ေတာ္ ဆပ္ပါအုန္းမယ္...ခုေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ ဆရာမ ဆီကို စာေရးရင္းနဲ့ အၿဖစ္ အပ်က္ေတြက မေန့တစ္ေန့ကမွ ၿဖစ္ထားသလို ၿပန္ခံစားရလို့ ဒီစာကို ဒီေနရာဘဲ ရပ္ပါေတာ့မယ္....ဆရာမလည္း လုပ္ခဲ့တာ ေတြ အားလုံးအတြက္ လိပ္ၿပာ သန့္သန့္နဲ့စိတ္လက္ခ်မ္းသာစြာ အိပ္ေပ်ာ္ေအာင္အိပ္ႏိုင္ပါေစ ကြ်န္ေတာ္ ဆုေတာင္းလိုက္ပါတယ္မရိုေသခ်င္ေပမယ့္ ရိုေသစြာနဲ့ဘဲ ကြ်န္ေတာ့္ စာကို အဆံုး သတ္လိုက္ပါမယ္

ေနာင္သူ

6 comments:

ေမာင္ said...

ဖတ္၇တာ အ၇မ္းစိတ္မေကာင္းပါဘူး. ဆ၇ာမေတြထဲမွာလည္း အ၇မ္းေကာင္းတဲ့ ဆ၇ာမေတြ၇ိွသလို အဲလို ဆိုးတဲ့ဆ၇ာမေတြလည္း ၇ိွတာပဲ. ဆ၇ာမေတြကလည္း အျမင္မက်ယ္ျကလို့ ဒီလိုအခ်င္းခ်င္း ဘက္လိုက္ျကတာပါ. ဆ၇ာမ ဖိုးဝ၇ုပ္ကိုေတာ့ ေလးစားပါတယ္. သူက ျမိဳ့က လာေတာ့ အျမင္က်ယ္တာေပါ့. ကြ်န္ေတာ္ေတာ့ ဒီေလာက္ဆိုးတဲ့ ဆ၇ာမနဲ့ မေတြ ့တာ ကံေကာင္းတာပါ. ကြ်န္ေတာ္ ၅တန္းတုန္းက အလကား ေန၇င္း ဗလာခ်ီ ၃ခ်က္ ၇ိုက္ခံ၇တာ အခုထိ မေမ့ဘူး. ဒါေျကာင့္ ကိုယ္ခ်င္းစာပါတယ္. ကြ်န္ေတာ္က စာေတာ္ေတာ့ အတန္းတိုင္လုိလို္ ဆ၇ာအမ်ားစုေတြ၇ဲ့ ခ်စ္ခင္မွုကို ၇ခဲ့ပါတယ္. ငယ္တုန္းကေတာ့ ေက်ာင္းက ဆ၇ာမက တစ္မ်ိဳး အိမ္ကတစ္မ်ိဳး ျကားထဲမွာ စိတ္ညစ္ခဲ့၇ဘူးပါတယ္. ဘာပဲ ေျပာေျပာ ဆ၇ာဆိုတာ အနန္တ ဂိုက္းဝင္ ေက်းဇူး၇ွင္ေတြ မလား. ဆ၇ာမမွားတာ မွန္ပါတယ္. သူလဲပဲ လူပဲေလ အက္တ နဲ့ေလ. မေခါပဲ ေနလိုက္ပါ. မပစ္မွားေကာင္း ပါဘူး. ျဖစ္ႏိုင္၇င္ ဒီအျဖစ္အပ်က္ကို ေမ့လုိက္ပါ. ဆ၇ာမလည္း ေနာင္တ ၇ေကာင္း ၇ေနႏိုင္ပါတယ္. ကိုေနာင္သူ. ကြ်န္ေတာ္လည္း တစ္ခ်ိဳ ့ဆ၇ာမေတြကို မုန္းပါတယ္. ဒါေပမယ့္ ကြ်န္ေတာ္ မပစ္မွား မဆဲဘူး. ဒါေျကာင့္လည္း ပညာေ၇း ကံေကာင္းပါတယ္. အခုေတာ့ ဆ၇ာဝန္ေပါ့. အေကာင္းဆုံးကေတာ့ ဆ၇ာမကို စိတ္ထဲက ျဖစ္ျဖစ္ ေနာက္ဆုံး ေတာင္းပန္ကန္ေတာ့လိုက္ပါ. ျပီး၇င္ ဒီအျဖစ္အပ်က္ကို ေမ့လုိက္ပါ. အမုန္းတ၇ားဆိုတာ မေမြးထားေကာင္းပါဘူး. ကိုေနာင္သူ ေနာက္ေနာင္ ဆ၇ာေကာင္း သမားေကာင္းမ်ားနဲ့သာ ျကံုပါေစ.........

naungthu said...

ဟုတ္ ကိုေမာင္ လမ္းမွန္ကို ၿပန္တင္ေပးတာ ေက်းဇူးပါခင္ဗ်ာ......ဒီစာကို ကြ်န္ေတာ္ လြန္ခဲ႔တဲ႔ ၃ ႏွစ္ေက်ာ္ ၄ ႏွစ္ေလာက္က ေရးတာပါ......အဲဒီတုန္းက လည္း သူငယ္ခ်င္းတစ္ခ်ဳိ႔က ကိုေမာင္႔ လိုပဲ ေၿပာၿပ ဆံုးမပါတယ္......ကြ်န္ေတာ္ လည္း ၿပန္စဥ္းစားၿပီး အဲဒီအခ်ိန္ကစလို႔ စိတ္ထဲ မထားေတာ႔ပဲ ဘုရားရွိခိုးတိုင္းထည္႔ၿပီး ကန္ေတာ႔ပါတယ္......ေက်းဇူးပါ ကိုေမာင္

မီးေတာင္ said...

က်ေနာ္သာဆိုရင္လည္း စိတ္နာမိပါမွာပဲ ....
ဒါေပမယ့္ သူမွ ကိုယ္မဟုတ္ပဲေနာ္ ....... း)

ဉာဏ်လင်းထူး said...

က်ေနာ္၇တန္းတုန္းကလည္းဒီလိုပါပဲဗ်ာ။ဒိုင္ယာဇီပင္ခ်တဲ့အမႈေပါ့။ျဖစ္ပံုက ခ်တာက အၾကီးေကာင္ေတြ။မိလည္းမိတယ္။သိလည္းသိတယ္။ဒါမယ့္ဘာျပႆနာမွ မရွာခဲ့ဘူး။ဘာေဆးမွမခ်တဲ့ က်ေနာ့္ကို အတန္းေရွ႕ေခၚျပီး ျဖန္႔ျဖဴးသူအျဖစ္ စြတ္စြဲ၊ၾကိမ္းေမာင္း၊ရိုက္ႏွက္ ေပါ့ဗ်ာ။တကယ္လုပ္တဲ့ေကာင္ေတြက
ဆရာမေတြဆီမွာ က်ဴရွင္တက္ၾကတဲ့ေကာင္ေတြ
ပိုက္ဆံရွိတဲ့ေကာင္ေတြ။က်ေနာ့္မွာအျပစ္ရွိတယ္ဆိုရင္ ပါးစပ္ေဆာ့မိတာပဲရွိမယ္။ဒါနဲ႔ က်ေနာ္ မဆိုင္ဘဲခံလိုက္ခဲ့ရတယ္။အမွတ္
ေတာ့မထားေပမယ့္ တိုက္ဆိုင္တိုင္းေတာ့
သတိရမိတယ္။ျပီးတာေတြလည္း ျပီးခဲ့ပါျပီေလ။

naungthu said...

အင္း ဆရာမလည္း ေသေတာင္ ေသေလာက္ပါၿပီ....ကြ်န္ေတာ္လည္း အဲဒီကေန ပြားလာတဲ႔ ဒဏ္ရာေတြက တစ္ေလွ်ာက္လံုးကို လြဲေတာ႔တာပါပဲ.....နာေသးလားဆိုရင္လည္း မနာေတာ႔ဘူးလို႔လည္း ေၿပာလို႔မရ နာတယ္လို႔လည္း ေၿပာလို႔မရေပါ႔ ဗ်ာ

Rita said...

ဖတ္ၿပီးဘာေျပာရမွန္းေတာင္ မသိေတာ့ဘူးလိုပဲ။ ကိုယ္လည္း ေက်ာင္းေပါင္းစံုေျပာင္းလာခဲ့ေတာ့ ဆရာအမ်ိဳးေပါင္းစံု ႀကံဳခဲ့ဖူးတယ္။ သူတို႔လည္း လူေတြထဲက လူေတြပဲ ဆုိေပမယ့္ ဒီ post က ဆရာမ်ိဳးေတြကေတာ့ လြန္လြန္းတယ္ ဆုိရမယ္။ ဆိုလုိတာက မူရင္း ဆရာမက မေကာင္းလြန္းတာထိကို ဒါမ်ိဳး ႐ွိတတ္ပါတယ္ေလလို႔ နားလည္လို႔ရတယ္။ ဒါေပမဲ့ ေဘးနားက ဆရာ/မ ေတြကစ အေျခေန အရပ္ရပ္ကို မစူးစမ္းဘဲ သူ႕ဘက္လုိက္ၿပီး အလယ္တန္းအ႐ြယ္တပည့္တစ္ေယာက္ေပၚမွာ ခုေလာက္ထိလုပ္ခဲ့တယ္ဆိုတာေတာ့ ဗမာျပည္မွာ ဒါမ်ိဳး႐ွိရပေလတယ္လို႔ ေျပာရမလား။ ဗမာျပည္မွာမို႔ ဒါမ်ိဳး႐ွိတာပဲလို႔ ေျပာရမလား။ ဘာေျပာရမွန္းကို တကယ္မသိေတာ့ဘူး။

ဒါမ်ိဳးႀကံဳရတဲ့အခါ ေယာက္်ားေလးမို႔ ဆိုးသြမ္းသြားႏိုင္တယ္။ မိန္းကေလးဆို စိတ္အနာတရနဲ႔ စိတၱဇေတာင္ ပိုျဖစ္သြားႏိုင္တယ္လို႔ ေတြးမိတယ္။ ဗမာေတြရဲ႕ လူမႈအဖြဲ႕အစည္းပံုစံက ေကာင္းတာေတြလည္း ႐ွိပါရဲ႕။ မေကာင္းတာေတြက အဲဒါေတြပဲ။ ကေလးေတြကို အၫြန္႔ခ်ိဳးပစ္လိုက္တတ္တဲ့ အျပဳအမူ အေျပာအဆိုေတြ သိသိနဲ႔ျဖစ္ျဖစ္ မသိမသာျဖစ္ျဖစ္ ႐ွိေနတတ္ၾကတယ္။