Saturday, October 17, 2009

အေဖနဲ႔အေမ။၂၃။

ကြ်န္ေတာ္ ပိုက္ဆံေတြ ယူေနတယ္ဆိုတာ အေဖနဲ႔အေမ သိေနတယ္ဆိုတာကိုေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္ မသိခဲ႔ဘူး.....ဒါေပမယ္႔ အေဖနဲ႔အေမအတြက္ ေၿပာပေလာက္ေအာင္ မထိခိုက္တဲ႔ ပိုက္ဆံၿဖစ္တဲ႔အတြက္ ကြ်န္ေတာ္႔အေၿခအေနကို ေစာင္႔ၾကည္႔ၿပီး အၾကမ္းမကိုင္ပဲ ၾကိဳးရွည္ရွည္နဲ႔ လွန္ေပးထားတဲ႔ သေဘာနဲ႔ေနခဲ႔ၾကတယ္......တစ္ကယ္ေတာ႔ အထက္ကေၿပာခဲ႔သလို ကြ်န္ေတာ္႔အတြက္ ပိုက္ဆံက မလိုအပ္လွေပမယ္႔ ကြ်န္ေတာ္႔သူငယ္ခ်င္းေတြ လိုအပ္ေနတဲ႔အတြက္ ကြ်န္ေတာ္ ခိုးၿမဲခိုးေနခဲ႔တယ္.....တစ္ရက္မွာေတာ႔ အေဖနဲ႔အေမ ဆီက ပိုက္ဆံ ခိုးတတ္ေနတဲ႔ ကြ်န္ေတာ္႔အက်င္႔ကို ပ်က္သြားေအာင္ ၿဖစ္ဖို႔ အေၾကာင္းဖန္လာခဲ႔တယ္......ကြ်န္ေတာ္႔ သူငယ္ခ်င္း တစ္ေယာက္က ကြ်န္ေတာ္႔ကို ပိုက္ဆံ နည္းနည္းလိုလို႔ ရွိရင္ ေပးပါလို႔ ေၿပာတဲ႔အခ်ိန္မွာ ထံုးစံအတိုင္း ကြ်န္ေတာ္ ေပးမယ္လို႔ေၿပာခဲ႔လိုက္တယ္.....ေနာက္ေန႔ ကြ်န္ေတာ္ ေက်ာင္းသြားကာနီးမွာ အေမကလည္း ေရခ်ဳိး အေဖလည္း ရံုးသြားေနတာနဲ႔ အေဖနဲ႔အေမ႔ အခန္းထဲ၀င္ၿပီး ပိုက္ဆံ ႏွဳိက္ဖို႔ ၾကိဳးစားေပမယ္႔ ၿဖစ္ခ်င္ေတာ႔ ေသာ႔က ဘယ္နားထားမွန္း မသိေတာ႔ဘူးၿဖစ္ေနခဲ႔တယ္......

အေမကလည္း ပိုက္ဆံ ယူမယ္မွန္းသိေနသလိုပဲ အဲဒီေန႔က ေသာ႔ကို ထားေနၾကေနရာမထားပဲ တစ္ေနရာမွာသိမ္းထားခဲ႔တယ္.....ကြ်န္ေတာ္လည္း ေခါင္းေတာက္ေအာင္ရွာေပမယ္႔ ဘယ္လိုမွမေတြ႔ဘူးၿဖစ္ေနခဲ႔တယ္......ေနာက္ဆံုးေတာ႔ အခန္းေထာင္႔မွာ အေမ႔ထမိန္ အလံုးလိုက္ ပံုထားတာေတြ႔ရတယ္....ပံုမွန္ဆို ထမိန္ေတြအ၀တ္အစားေတြကို အေမက ဒီလိုထားေလ႔မရွိတဲ႔အတြက္ ထမိန္ကို ၿမင္လိုက္ထဲက ကြ်န္ေတာ္လည္း ေသခ်ာေပါက္ ေတြးလိုက္မိတယ္ ေသာ႔ဒီထဲမွာ ရွိကိုရွိရမယ္ဆိုတာကို.......အေမ႔ ထမိန္ ဆြဲလိုက္တာနဲ႔ ခ်လြင္ဆိုတဲ႔အသံကို ၾကားလိုက္ရတယ္.....ကြ်န္ေတာ္လည္း ေအာင္ႏိုင္သူ တစ္ေယာက္လိုၿပံဳးၿပီး ခပ္ၿမန္ၿမန္ ေသတၱာကိုဖြင္္႔ ပိုက္ဆံႏွဳိက္ဖို႔ၾကည္႔လိုက္ေတာ႔ စည္းထားတာမဟုတ္ပဲ ဘဏ္ထုပ္ေတြၿဖစ္ေနေတာ႔ စိတ္ညစ္သြားခဲ႔တယ္......ဘာလုပ္ရမတုန္းစဥ္းစားေနတုန္း ေရခ်ဳိးခန္းထဲက အေမ ေရခ်ဳိးၿပီးတဲ႔အသံၾကားလို႔ ၿမန္ၿမန္ပဲ သူငယ္ခ်င္းလိုအပ္တဲ႔ တစ္ေထာင္ ယူၿပီး ၿပန္ထည္႔မလို႔ လုပ္ေနတုန္းမွာပဲ ေရခ်ဳိးခန္းဖြင္႔သံၾကားလိုက္ရလို႔ ေၾကာက္အားလန္႔အားနဲ႔ ပိုက္ဆံထုပ္ကို အေမ႔ကုတင္ေအာက္ထဲၿပစ္ထည္႔ ေသတၱာကို ေသာ႔ခတ္ ေသာ႔ကိုအရင္ေနရာၿပန္ထားၿပီး အေမ႔အခန္းထဲကအၿမန္ထြက္လို႔ အေမ႔ကို သားေက်ာင္းသြားၿပီဆိုၿပီး ေၿပာေၿပာေၿပးေၿပး ေၿပးခဲ႔ေတာ႔တယ္........

ကြ်န္ေတာ္ ေက်ာင္းေရာက္ၿပီး သိပ္မၾကာခင္မွာပဲ အေဖ ေက်ာင္းကို သုတ္သီးသုတ္ပ်ာ ေရာက္လာၿပီး ကြ်န္ေတာ္႔ကိုေတြ႔မွ စိတ္သက္သာသြားတဲ႔ ပံုစံနဲ႔ သားလာလာ အိမ္ၿပန္လိုက္ခဲ႔ ဆိုၿပီး ဆရာမကို ခြင္႔ေတာင္းလို႔ ကြ်န္ေတာ္႔ကို အိမ္ၿပန္ေခၚခဲ႔တယ္.......လမ္းမွာ ကြ်န္ေတာ္ ထြက္သြားၿပီး သူ႔အခန္းထဲမွာ ေၿခရာလက္ရာပ်က္ေနလို႔ ေသတၱာကိုဖြင္႔ၾကည္႔ေတာ႔ အထုပ္လိုက္ေပ်ာက္ေနေတာ႔ အရင္က ပိုက္ဆံနည္းနည္းပဲယူေနၾက အခု အမ်ားၾကီးယူေတာ႔ အိမ္ကမ်ားထြက္ေၿပးတာလားမသိဘူးဆိုၿပီး အေမက ေသြးရူးေသြးတန္းနဲ႔ အေဖ႔ဆီဖုန္းဆက္ ေက်ာင္းကို လိုက္ဖို႔ေၿပာတယ္လို႔ အေဖက ေၿပာၿပီး အေဖကိုယ္တိုင္လည္း စိတ္ပူေနတဲ႔ မ်က္ႏွာနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္႔ကို တစ္ခ်က္မွမေငါက္ခဲ႔ဘူး......အေမကေတာ႔ အိမ္မွာ ကြ်န္ေတာ္ထြက္သြားၿပီထင္ၿပီး ေခြက်သြားခဲ႔တယ္............ပိုက္ဆံအမ်ားၾကီးပါသြားရင္ အေ၀းၾကီးကိုထြက္သြားေတာ႔မွာ ဆိုတဲ႔ အစ္ကို႔တုန္းက အေတြ႔အၾကံဳက အေမ႔ကို ေတာ္ေတာ္တုန္လွဳပ္ေစခဲ႔တယ္......ကြ်န္ေတာ္ အိမ္ၿပန္ေရာက္တဲ႔အခ်ိန္မွာ အေမဟာ အင္မတန္ ပူေဆြးေသာကေရာက္တဲ႔အငိုမ်က္ႏွာနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္႔ကိုလည္းေတြ႔ေရာ ဖက္ဖက္ၿပီး ငိုေနခဲ႔ေတာ႔တယ္......သားရယ္ အေမ႔သားေလးရယ္ အေမ႔ကို ခြဲသြားၿပီထင္ေနတာ သား ဘာလိုအပ္လည္း အေမ႔ရွိသမွ်ပိုက္ဆံ အကုန္ယူ စသၿဖင္႔ ကြ်န္ေတာ္႔ကို အေမ အရူးတစ္ေယာက္လို ေၿပာေနခဲ႔တယ္........

ကြ်န္ေတာ္ လည္း သားမယူပါဘူး အေမ အေမ႔အသံၾကားလို႔ ကုတင္ေအာက္ၿပစ္ထဲ႔ခဲ႔တာပါ သားတစ္ေထာင္ထဲယူတာပါဆိုၿပီး အေမ႔ကုတင္ေအာက္က ပိုက္ဆံထုပ္ကို ယူေပးေတာ႔ အေဖနဲ႔အေမက အေဖတို႔အေမတို႔ ပိုက္ဆံေၾကာင္႔မဟုတ္ဘူး သားကိုပဲ ပူပန္တာ အခုဒီပိုက္ဆံေတြ သားဘာသံုးခ်င္လည္း ဘာ၀ယ္ခ်င္လည္း လိုက္၀ယ္ေပးမယ္ဆိုတဲ႔အခ်ိန္မွာ သား သူငယ္ခ်င္း ပိုက္ဆံလိုလို႔ပါ ဒါေၾကာင္႔ ယူရတာပါ ဆိုတာကို ေၿပာေတာ႔ အေမက ကြ်န္ေတာ္႔ကို ပိုက္ဆံေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ေပးခဲ႔တယ္.....သား ေပးခ်င္ရင္ေပး သားအိမ္ကေန ထြက္မသြားရင္ အေမတို႔ေက်နပ္ပါတယ္ဆိုၿပီး ငိုၿပီး ေၿပာေနတဲ႔ အေမ႔ကိုၾကည္႔ၿပီး ေနာင္ ဘယ္ေတာ႔မွ ပိုက္ဆံကို မယူဖို႔ ကြ်န္ေတာ္ဆံုးၿဖတ္ခဲ႔ေတာ႔တယ္.......

အေဖနဲ႔အေမ ပိုက္ဆံကို ဘယ္လိုပင္ပင္ပန္းပန္း ရွာခဲ႔ရတယ္ ဘ၀ကို ဘယ္လို ရုန္းကန္ခဲ႔ၾကရတယ္ဆိုတာ ကိုမသိတဲ႔ လူမိုက္ ကြ်န္ေတာ္ကေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႔ လူၾကီး လူဆိုး သူငယ္ခ်င္းေတြကို အေမေပးတဲ႔ပိုက္ဆံေတြနဲ႔ ေထာက္ပံ႔လို႔ေကာင္းေနခဲ႔တယ္.......အေဖနဲ႔အေမရဲ႔ ခ်စ္ၿခင္းေမတၱာကို အလြဲသံုးစား ကြ်န္ေတာ္လုပ္ခဲ႔တယ္.......ဒီႏွစ္ကာလ အပိုင္းအၿခားကလည္း အေဖနဲ႔အေမ မွာ စိတ္ညစ္စရာေတြမ်ားလွသလို စီးပြားလည္း ေကာင္းခဲ႔တယ္လို႔ဆိုရမယ္႔ႏွစ္ေတြပါဘဲ......စီးပြားေရးအရ အဆင္ေၿပ ေနေပမယ္႔ တစ္စထက္ တစ္စ ဆိုးလာေနတဲ႔ ကြ်န္ေတာ္႔အတြက္နဲ႔ အေဖနဲ႔အေမ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ စိတ္ဆင္းရဲရေတာ႔မယ္႔ အစလည္း ၿဖစ္ခဲ႔တယ္......ငယ္ငယ္က ကေလးအခ်င္းခ်င္း အႏိုင္က်င္႔ခံရရင္ ငိုၿပီးၿပန္လာတဲ႔ ကြ်န္ေတာ္႔ကို အေမက ေနာင္ငိုလာရင္ အေမရိုက္မယ္သားကို သားကိုမတရားတာလာလုပ္ရင္ ၿပန္လုပ္ပါ ၿဖစ္တာအေမရွင္းမယ္ဆိုတဲ႔အၿပင္ ကရာေတး ကြန္ဖူး ၿမန္မာ႔သိုင္း သံုးမ်ဳိးကို ဟိုစပ္စပ္ ဒီစပ္စပ္ အေမက မသင္မေနရ သင္ခိုင္းထားခဲ႔တဲ႔အရွိန္ေလးရယ္ ပါတ္၀န္းက်င္ရယ္ ေပါင္းလိုက္ေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္ဟာ ေစာင္းငန္းငန္း မိုက္တိမိုက္ကန္းပံုထြက္လာေတာ႔တယ္.......

တစ္ကယ္ေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္ဟာ ကေလးသာသာပဲရွိေသးေပမယ္႔ ပိုက္ဆံ သံုးႏိုင္တာရယ္ ေၿပာရေလာက္မယ္႔ အရြယ္တူ အေပါင္းအသင္း မရွိတာရယ္ေၾကာင္႔ လူၾကီးေတြနဲ႔ လက္ဖက္ရည္ဆိုင္ လိုက္ထိုင္ လူၾကီးစကားေတြ ေတာေၿပာေတာင္ေၿပာ ေၿပာေနတဲ႔ ကြ်န္ေတာ္႔ကို ကြ်န္ေတာ္႔ထက္ အသက္ရြယ္ၾကီးတဲ႔လူေတြက အၿမင္ကပ္ၾကမယ္ဆိုတာ ကြ်န္ေတာ္ ဒီအသက္အရြယ္ေရာက္တဲ႔အခ်ိန္ ကြ်န္ေတာ္႔လို ပံုစံ ကေလးေတြကိုေတြ႔တဲ႔အခ်ိန္မွ ခံစားမိခဲ႔တယ္......(တစ္ခုရွိတာက အဲဒီအခ်ိန္မွာ အေဖနဲ႔အေမ က ကြ်န္ေတာ္႔ကို သိပ္မေၿပာခဲ႔တာကလည္း ကြ်န္ေတာ္ က ကြ်န္ေတာ္႔အေပၚ သိပ္ခ်စ္တဲ႔ အေဖနဲ႔အေမ နဲ႔ဆို ပံုမွန္ ကေလးလို ၿဖစ္သြားတတ္တာရယ္ သားသမီးယံု စံုလံုးကန္းဆိုတဲ႔ စကားပံုလို ရယ္ေၾကာင္႔လို႔ ၿဖစ္မယ္လို႔ထင္မိတယ္)......ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႔ အသက္အရြယ္နဲ႔မမွ်ေနထိုင္ေၿပာဆိုေနမွဳေတြရယ္ တစ္ၿခားပါႏိုင္ေသးတဲ႔အေၾကာင္းေတြရယ္ေၾကာင္႔ပဲ ေနာင္တစ္ခ်ိန္မွာ ရန္ၿဖစ္ရင္ လက္ယဥ္တယ္လို႔ သတ္မွတ္ခံရတဲ႔ ကြ်န္ေတာ္႔ဘ၀ရဲ႔ ပထမဆံုး ရန္ပြဲ လမ္းေပၚမွာၿဖစ္ခဲ႔ရေတာ႔တယ္.......

ကြ်န္ေတာ္႔ထက္ အသက္ ၇ ႏွစ္ၾကီးတဲ႔ အစ္ကို႔ သူငယ္ခ်င္း တစ္ေယာက္က ကြ်န္ေတာ္႔ကို စိမ္ေခၚလာတဲ႔အခ်ိန္မွာ ကြ်န္ေတာ္ ခံရမယ္မွန္းသိရက္နဲ႔ ၀င္တိုးခဲ႔တယ္......ကြ်န္ေတာ္ကိုယ္တိုင္လည္း ထမင္းေတာင္ မစားႏိုင္ေအာင္ ဖူးေယာင္ သြားသလို သူလည္း ကြ်န္ေတာ္႔လက္ခ်က္နဲ႔ ကြဲၿပဲတဲ႔ အထိ ၿဖစ္ၿပီး အေမေတာင္ မရိုက္ရက္တာ အခုေတာ႔ ဖူးေယာင္ေနတာပဲ ငါ႔သားရယ္ဆိုတဲ႔ အေမ႔ရဲ႔ ငိုပြဲကလည္း မစဲႏိုင္ခဲ႔သလို အေမဟာ ကြ်န္ေတာ္ရန္ၿဖစ္ခဲ႔လို႔ ရလာတဲ႔ဒဏ္ရာေတြနဲ႔ ပါတ္သက္ရင္ ဒီေန႔ထိ အေမေမြးတုန္းက အၿပစ္အနာအဆာ မရွိတဲ႔သားေလး အခုေတာ႔ ဒဏ္ရာေတြနဲ႔ဆိုၿပီး ေၿပာဆိုၿပီး စိတ္မေကာင္းၿဖစ္ေနေလ႔ရွိခဲ႔တယ္......ဒါေပမယ္႔ အဲဒီရန္ပြဲဟာ ကြ်န္ေတာ႔္ရဲ႔လူေတြအေပၚ မုန္းတီးတဲ႔စိတ္ လူတိုင္းဟာ ငါ႔အေပၚမွာ မုန္းေနၾကတယ္ဆိုတဲ႔စိတ္ အၿမဲတမ္းငါလက္ဦးမွဳယူရမယ္ဆိုတဲ႔ စိတ္ေတြနဲ႔ အတူ ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႔ စိတ္ေတြ သိပ္ၾကမ္းတမ္းသြားၿပီဆိုတာေတာ႔ အေမ နဲ႔ အေဖ မသိခဲ႔ဘူး.......

5 comments:

ko htoo said...

nice post... continue

naungthu said...

ကိုထူး ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ

သူမ said...

ဟင္းးးးးးးးးး
ဘာေျပာရမွန္းေတာင္ မသိေတာ့ပါဘူး အငယ္ေကာင္ရာ...
ဆက္ပါဦး

Shwe Aung San said...

I read your post (1-23) the whole day.
very interesting and like watching movie...
Continue, Bro...


Sann

naungthu said...

ကုိစန္း
ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ