Friday, October 30, 2009

အေဖနဲ႔အေမ။၂၆။

တစ္ၾကိမ္တစ္ခါမွ ၀င္မေၿပာပဲ ခပ္ေအးေအးေနခဲ႔တဲ႔ ဘဘၾကီးက အေမ႔ကို ဒီလိုေတြေၿပာခဲ႔ တာဟာ ေမေမၾကီးရဲ႔

စနက္ေၾကာင္႔ၿဖစ္ရမယ္လို႔ အေမ႔ေမာင္ႏွမ ၈ ေယာက္လံုးက တထစ္ခ် ယံုၾကည္ခဲ႔ၾကသလို တစ္ကယ္လည္း အဲလိုပဲၿဖစ္မွာပါလို႔ အေဖနဲ႔အေမကလည္း ယံုၾကည္ခဲ႔တယ္......ထို႔အတူ ေမေမၾကီးရဲ႔ သားသမီးေတြအေပၚ မွာရွိတဲ႔ သူ႔ရဲ႕ အာဏာက်ေတာ႔မယ္႔ အစလို႔လည္း ေၿပာရမွာပါဘဲ........အေမကေတာ႔ စိတ္မေကာင္းေဒါသေတြနဲ႔ အတူ ငိုလည္းငိုေနသလို ပစၥည္းေတြလည္း သိမ္းေနရင္းနဲ႔ ညတြင္းခ်င္းၿပန္ဖို႔ လုပ္ခဲ႔ေတာ႔တယ္.......အေမဟာ စိတ္တို ေဒါသၾကီးတတ္ၿပီး ဘယ္ေလာက္ပဲ သူ႔အေပၚမွာ မိဘက မေကာင္းခဲ႔ေပမယ္႔ ေမေမၾကီး ခံုနဲ႔ေပါက္လိုက္လို႔ သူတို႔အေမကို ထိရေကာင္းလားဆိုတာေတြေၾကာင္႔ရယ္ ေမေမၾကီးက ႏွိမ္တယ္ဆိုတဲ႔ စိတ္အခံေတြရွိတာေၾကာင္႔ရယ္ ေပါင္းၿပီး ေမေမၾကီးကို ရိုက္ဖို႔ၾကိဳးစားတဲ႔ အေမ႔အစ္မလတ္ရဲ႔ သားၾကီးေတြကို ေဒါသတစ္ၾကီး လည္း ဆူပူေငါက္ငမ္းေနခဲ႔တယ္........ထို႔အတူ သူ႔ရဲ႔အစ္မလတ္ကိုလည္း နင္အထိန္းအသိမ္းမတတ္လို႔ ကေလးေတြ ေကာ နင္ပါ အကုန္ေၿမၿမိဳကုန္မယ္ နင္႔ေယာက်ၤားလည္းေၿပာထား အေမ႔ကို ဘာမွထိစရာအေၾကာင္းမရွိဘူး ဆိုၿပီး စိတ္မေကာင္းေဒါသေတြၾကားကေန ဆူပူေငါက္ငမး္ေနၿပီး အေမ႔ေမာင္အငယ္ဆံုး ညီမအငယ္ဆံုးနဲ႔ အေမ႔ညီမ ကြ်န္ေတာ္အခ်စ္ဆံုး မာမီတို႔ ငိုယိုၿပီးတားေနတဲ႔ၾကားကေန ညတြင္းခ်င္းပဲ အေဖ႔ဆီကို ၿပန္ခဲ႔ေတာ႔တယ္.........





စိတ္မေကာင္းၿဖစ္လြန္းခဲ႔လို႔ လမ္းခရီးတစ္ေလွ်ာက္ မ်က္ရည္ေတြသာ ေတြေတြက်ၿပီး ေနခဲ႔တဲ႔ အေမ႔ကိုၾကည္႔လို႔ ကြ်န္ေတာ္တို႔လည္း ၿငိမ္ၿငိမ္သက္သက္ပဲ ၿပန္လာခဲ႔ၾကတယ္........ေမေမၾကီးတို႔ အိမ္မွာ ေနခ်င္သလို ေနရၿပီး သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ေပ်ာ္ေနတဲ႔ အစ္ကိုကေတာ႔ စိတ္ပ်က္လက္ပ်က္နဲ႔ အိမ္ကို ၿပန္ပါလာခဲ႔တယ္.......မနက္ေ၀လီေ၀လင္း အိမ္ၿပန္ေရာက္တဲ႔ အခ်ိန္မွာ အေဖက အံ႔အား သင္႔ေနခဲ႔ၿပီး အစ္မနဲ႔ ေယာက္ဖက ရွင္းၿပခဲ႔လို႔ သိခဲ႔ၿပီးတဲ႔ေနာက္မွာေတာ႔ အေဖ႔ဆီကေန ဦးေလး တို႔ ေဒၚေဒၚ တို႔ကလည္းကြာ ဆိုတာေလာက္ပဲထြက္ခဲ႔ၿပီး အေမ႔ကိုသာ စိတ္မေကာင္းမၿဖစ္ပါနဲ႔ကြာ ကိုယ္က သားသမီး၀တၱရား ေက်ေအာင္ေနတာပဲ တစ္ခ်ိန္က်ေတာ႔ သိလာမွာပါ ဆိုတာမ်ဳိးေတြေၿပာလို႔ အေမ႔ကို ႏွစ္သိမ္႔ခဲ႔တယ္........အေမ နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ေမာင္ႏွမေတြ အိမ္ၿပန္ေရာက္ၿပီး ေနာက္ရက္ေတြမွာေတာ႔ အေမ ရံဖန္ရံခါ စိတ္မေကာင္းၿဖစ္ေနတတ္ၿပီး သူ႔ေမာင္ ညီမေလးေတြ ဘယ္လိုမ်ား ဆက္လုပ္ကိုင္ေနမလည္း မသိဘူး ဆိုတဲ႔အေၾကာင္း သတိတရ ၿဖစ္ေနတတ္တာကလြဲလို႔ အိမ္မွာ အရင္လို ပံုမွန္ အေဖရံုးသြား အေမ အလုပ္ကိတ္စေတြနဲ႔သြားရင္ ကြ်န္ေတာ္တို႔ လိုက္နဲ႔ ပံုမွန္လည္ပါတ္ေနခဲ႔တယ္.........



အေမနဲ႔ ဘဘၾကီး တို႔ ၿပသနာေတြၿဖစ္လို႔ ကြ်န္ေတာ္တို႔ အိမ္ၿပန္ေရာက္ၿပီး သိပ္မၾကာခင္မွာပဲ ေအာင္စာရင္းေတြထြက္တဲ႔အခ်ိန္ေရာက္လာခဲ႔တယ္........ကေလး ငေပ လုပ္လာခဲ႔တဲ႔ ကြ်န္ေတာ္႔ကို အေဖက မယံုသလို ေအးေအးေလးနဲ႔ ေပတဲ႔ အစ္ကို႔ကိုလည္း အေဖကေအာင္မယ္ မထင္ခဲ႔ဘူး.......ေအာင္စာရင္းထြက္တဲ႔ေန႔မွာ ကြ်န္ေတာ္ကေတာ႔ အေဖတို႔ နဲ႔ ေနခဲ႔တာၿဖစ္လို႔ အေဖကိုယ္တိုင္ ေအာင္စာရင္းသြားၾကည္႔ခဲ႔ၿပီး အေဖ ေဒါသတစ္ၾကီးနဲ႔ အိမ္ၿပန္ေရာက္လာခဲ႔တယ္.......ေရာက္ေရာက္ခ်င္းပဲ အေမ႔ကို လူက လက္ေတာက္ ဒီ အတန္းေတာင္ မေအာင္ရင္ ကေလကေခ် ၿဖစ္မွာပဲ မင္းကို ငါေၿပာတယ္ အခုေတာ႔ မင္႔သား က်ၿပီေလ ဘယ္ေလာက္ ရင္နာစရာေကာင္းလည္း ဒီအတန္းေလးကို က်ရတယ္လို႔ဆိုၿပီး အေဖေဒါသတစ္ၾကီးနဲ႔ အေမ႔ကို ဆူေနခဲ႔တယ္.......ပညာေရးနဲ႔ပါတ္သက္တဲ႔အတြက္ အေဖ ေဒါသေတြၾကီးေနေပမယ္႔ အေမကေတာ႔ စိတ္ေအးေအးထားပါ ကြ်န္မေမးပါအုန္းမယ္ ေသခ်ာၾကည္႔ခဲ႔တာလား ေၿပာပါအုန္းဆိုေတာ႔ ၾကည္႔တာေပါ႔ကြ ေအာင္စာရင္းၾကည္႔တာ မွားစရာလားဆိုေတာ႔ ဘယ္နာမည္နဲ႔ ၾကည္႔တာလည္းလို႔ အေမက ထပ္ေမးလိုက္တဲ႔အခ်ိန္မွာ ဘယ္နာမည္နဲ႔ ၾကည္႔ရမွာလည္း ဆိုၿပီး လူသိမ်ားတဲ႔ ကြ်န္ေတာ္႔အိမ္နာမည္ ကိုအေဖကေၿပာၿပီး အဲဒီနာမည္နဲ႔ၾကည္႔တာေပါ႔ဆိုမွ ေတာ္ ကိုယ္႔သားကိုယ္ နာမည္ေပးၿပီးေမ႔ေနၿပီလား ေတာ္႔သား ေက်ာင္းနာမည္က အဲဒါမဟုတ္ဘူးေလ သြားခုၿပန္ၾကည္႔ဆိုၿပီးေၿပာလိုက္ေတာ႔မွ အေဖလည္း ခ်က္ၿခင္းအို႔တို႔အန္းတန္း ၿဖစ္ၿပီး ေအးဟုတ္သားပဲ ငါၿပန္ၾကည္႔မယ္ဆိုၿပီး ခ်က္ၿခင္းၿပန္ထြက္သြားခဲ႔တယ္.......အေမကေတာ႔ အေဖထြက္သြားတာနဲ႔ ဟင္းဟင္း ဘယ္ရမလည္း ငါ႔သားမ်ား အထင္ေသးလို႔ ငါ႔သားေအာင္တယ္မဟုတ္လားဆိုၿပီး ကြ်န္ေတာ္႔ကို လွမ္းေမးခဲ႔လိုက္ေသးတယ္.........



ကြ်န္ေတာ္ကလည္း မဆိုင္းမတြ ေအာင္တာေပါ႔အေမရ ဒီေလာက္ကေတာ႔ အေပ်ာ႔ပါလို႔ ေၿပာလိုက္ေပမယ္႔ ရင္ေတာ႔ တစ္ထိတ္ထိတ္ပါဘဲ.......ခဏေနေတာ႔ အေဖသေဘာက်ရင္ ၿဖစ္တတ္တယ္ ၿပံဳးတံု႔ မၿပံဳးတု႔ံ မ်က္ႏွာနဲ႔ အေဖ အိမ္ကိုၿပန္ေရာက္လာၿပီး နာမည္ ေတြ႔ခဲ႔တယ္လို႔ အေမ႔ကိုေၿပာမွ ကြ်န္ေတာ္လည္း သက္ၿပင္းခ်ႏိုင္ခဲ႔တယ္.......ဒါေပမယ္႔ အေဖ႔ အေပ်ာ္ ၾကာရွည္မခံလိုက္ပါဘူး.......အေမ႔ဇာတိၿမိဳ႔က အေမ႔ေမာင္က အေဖ႔ဆီဖုန္းလွမ္းဆက္ၿပီး အစ္ကို ေက်ာ္ေက်ာ္ က်တယ္ဆိုၿပီး ေၿပာလိုက္တဲ႔အခ်ိန္မွာ အေဖက အစ္ကို႔ကို စိတ္ေတာ္ေတာ္ဆိုးခဲ႔တယ္..........အဲဒီေနာက္ ငါ႔သား ဒီႏွစ္ အေဖ႔စီမံမွဳေအာက္မွာ ေနရမယ္ အေဖေၿပာသလို ေနရမယ္ အေဖေမြးတဲ႔သားေတြက ဒီေလာက္ ညံ႔ဖ်င္းေနတာ အေဖ စိတ္ေတာ္ေတာ္မေကာင္းၿဖစ္တယ္ ငါ႔သားတို႔အတြက္ အေဖ ေၿပာေနတာ အေဖ႔ကို မုန္းရင္လည္း မုန္းႏိုင္တယ္ အေဖကေတာ႔ အေဖ႔ဝတၱရားအတိုင္းလုပ္ရမွာပဲ ဆိုၿပီး အဲဒီေန႔ကစလို႔ အစ္ကို႔ကို အရင္ကထက္ စည္းကမ္း ပိုတင္းက်ပ္ခဲ႔ၿပီး ကြ်န္ေတာ္႔ကို ပါ အေဖကက်ပ္ခဲ႔တယ္........





ကြ်န္ေတာ္ ၇ တန္းႏွစ္ ကြ်န္ေတာ္႔ထက္ ၇ ႏွစ္ၾကီးတဲ႔ အစ္ကို ၁၀ တန္းစက်တဲ႔ ႏွစ္မွာ အေဖ စည္းကမ္း အတင္းက်ပ္ဆံုး လုပ္ခဲ႔သလို ကြ်န္ေတာ္တို႔ ညီအစ္ကို ႏွစ္ေယာက္စလံုးလည္း စိတ္ေတာ္ေတာ္ညစ္ခဲ႔ရတဲ႔ႏွစ္ပါဘဲ........အေဖ ရံုးသြားတဲ႔အခ်ိန္ အၿပင္ထြက္သြားတဲ႔အခ်ိန္ဆို အေမက လြတ္လပ္ၿပီေဟ႔ ဟာသေၿပာတတ္ၿပီး သားတို႔ ေနခ်င္သလိုေန ဆိုၿပီး စိတ္ခ်မ္းသာသလို ေနခိုင္းခဲ႔ေပမယ္႔ အေဖ႔ ဆိုင္ကယ္သံၾကားတာနဲ႔ ကိုယ္စီကုိယ္စီ အခန္းထဲကို၀င္ၿပီး ၿငိမ္သက္တိတ္ဆိတ္ေနခဲ႔ၾကရတယ္.......အေမကေတာ႔ ကေလးေတြကို အဲေလာက္မလုပ္ပါနဲ႔ လို႔အေဖ႔ကို ေၿပာခဲ႔ေပမယ္႔ အေဖက မင္း၀င္မပါနဲ႔ ဆိုၿပီးပဲ တစ္ခ်က္လႊတ္ေၿပာခဲ႔တယ္........အစ္ကိုကေတာ႔ စိတ္ညစ္ရံုကလြဲၿပီး သူ႔ဟာသူ ဂစ္တာတစ္လက္နဲ႔ ေနေနတတ္ေပမယ္႔ ကြ်န္ေတာ္ကေတာ႔ အေဖ မရွိတဲ႔အခ်ိန္ဆို ေလေသနတ္တစ္လက္နဲ႔ ငွက္လိုက္ၿပစ္လိုက္ ငါးသြားမွ်ားလိုက္ လုပ္ေနခဲ႔တယ္........အေဖက ငွက္ၿပစ္ ငါးမ်ွား အလုပ္ကို သူ႔ခံစားခ်က္အရက္ အင္မတန္ မုန္းေပမယ္႔ အဲဒီကာလမွာ ကြ်န္ေတာ္က ခံုခံုမင္မင္ကိုလုပ္ခဲ႔တယ္......



အစ္မ အမ်ဳိးသားကလည္း အလုပ္အကိုင္ေရြးဆဲကာလမို႔ အိမ္မွာပဲ ကြ်န္ေတာ္႔ကို စာၿပတဲ႔အခါၿပ ကြ်န္ေတာ္ဂ်ီက်သမွ် သည္းညဥ္းခံလို႔ ေနထိုင္ေနရင္း အစ္မမွာလည္း ကိုယ္၀န္ရွိလာခဲ႔တယ္.........ကြ်န္ေတာ္႔အေပၚမွာ သာမန္ေယာက္ဖထက္ပိုၿပီး ကြ်န္ေတာ္႔ထက္ ဆယ္႔သံုးႏွစ္ၾကီးတဲ႔ ေယာက္ဖက ညီေလးတစ္ေယာက္လို ခ်စ္ခဲ႔တဲ႔အတြက္ ေယာက္ဖအေပၚမွာလည္း အစ္ကိုၾကီးတစ္ေယာက္လို ကြ်န္ေတာ္သံေယာဇဥ္ၾကီးခဲ႔တယ္.......တစ္ကယ္ေတာ႔ အဲဒီကာလက ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႔ ဒုတ္ခေတြကို နားလည္ခဲ႔တာ အေမနဲ႔အစ္မအမ်ဳိးသားလို႔ ေၿပာရမွာပါဘဲ........အၿပင္မွာ ကြ်န္ေတာ္ၿဖစ္ပ်က္ေနတာေတြ အိမ္ေရာက္လာရင္ ကြ်န္ေတာ္ေၿပာင္းလဲသြားတာေတြကို အေမနဲ႔ေယာက္ဖက ေကာင္းေကာင္းခန္႔မွန္းႏိုင္ခဲ႔တဲ႔အတြက္ ကြ်န္ေတာ္႔အေပၚမွာ ေမတၱာ အၿပည္႔ေပးခဲ႔တဲ႔အခ်ိန္ေတြပါဘဲ........အေမနဲ႔ ေယာက္ဖ ဘယ္လိုပဲ ေမတၱာေပးေပး ေတာ္ရံုတန္ရံုလူဆို ငါ႔ကို သူက ၿမင္ၿပင္းကပ္ေနတာေနမွာေပါ႔ ငါ႔ထိလို႔ကေတာ႔ ေသေအာင္ လုပ္ၿပစ္မယ္ဆိုၿပီး ရန္လိုေနတတ္တဲ႔ ကြ်န္ေတာ္႔အတြက္ေတာ႔ ၿပသနာေတြဟာ ေနရာတိုင္းမွာ ရွိေနခဲ႔တဲ႔အၿပင္ ေအးေအးေနတတ္ၿပီး လူေလးစားေအာင္ေနခဲ႔တဲ႔ အေဖ႔အဖို႔ ကြ်န္ေတာ္႔အတြက္နဲ႔ ပထမဆံုးအၾကိမ္ မ်က္ႏွာေအာက္ခ် ေတာင္းပန္ဖို႔ၿဖစ္လာခဲ႔တယ္........



အမ အမ်ဳိးသားလည္း အေမခိုင္းလိုက္တဲ႔ကိတ္စနဲ႔ နယ္ေတြသြားေနတဲ႔တစ္ရက္ ကြ်န္ေတာ္လည္း အိမ္မွာရွိေနတဲ႔တစ္ရက္မွာ အေမက အစ္မကိုလည္း အၿပင္ကို ကိတ္စတစ္ခုနဲ႔ လႊတ္ခဲ႔တယ္........အစ္မ အၿပင္က ၿပန္လာတဲ႔အခ်ိန္မွာလည္း ကြ်န္ေတာ္ သိေတာင္မသိေပမယ္႔ ငိုငိုၿပီးေတာ႔ သမီးကိုေၿပာတယ္ သမီး သူတို႔ကိုဘာလုပ္လို႔လည္း အေမတို႔ေတာင္ ဘာမွမေၿပာတာ စသၿဖင္႔ေၿပာၿပီးငိုေနတဲ႔အစ္မ ကို ေအးပါသမီးရယ္ အေမသြားေၿပာမယ္ အငယ္ေကာင္လည္း ရွိတယ္ မေၿပာနဲ႔ေတာ႔ေနာ္ တိတ္ အေမရွင္းေပးမယ္ ဆိုတဲ႔အသံေတြၾကားလို႔ အခန္းထဲကထြက္ၿပီး ဘာၿဖစ္ေနတာလည္း ေမးတဲ႔အခ်ိန္မွာ အေမက ဘာမွမၿဖစ္ဘူးသား ဆိုၿပီးေၿပာေပမယ္႔ ၿဖစ္တာေပါ႔ ေၿပာငါ႔ကို နင္ဘာၿဖစ္တာလည္းဆိုၿပီး ကြ်န္ေတာ္ေမးခဲ႔တယ္.......အစ္မက မ်က္ရည္လည္ရႊဲနဲ႔ပဲ ငါ႔ဟာငါ ေယာက်ၤားယူတာ ဘာၿဖစ္လည္း သူတို႔က ငါ႔ကို အလကားေနအလကားၿမင္ၿပင္းကပ္ေနတာ စသၿဖင္႔ေၿပာေနလို႔ ေၿပာစမ္းပါ ဘာၿဖစ္တာလည္းဆိုတဲ႔အခ်ိန္မွာ အေမကလည္း သမီးရယ္ေၿပာမေနပါနဲ႔ ၿပသနာေတြ ထပ္တက္ကုန္ပါ႔မယ္ လို႔တားေနေပမယ္႔ အစ္မက ငါ႔ကို ေဘးအိမ္က အေဖ႔သူငယ္ခ်င္းသားက လူက ကေလးေတာင္ေမြးေတာ႔မယ္ အပ်ဳိလည္းမဟုတ္ပဲနဲ႔ အပ်ဳိလို ၿပင္ဆင္ၿပီးထြက္ေနတာ က်က္သေရတုန္းတယ္လို႔ ေၿပာသြားတယ္ဆိုတဲ႔ အခ်ိန္မွာ ေစာင္းေၿမာင္းေၿပာတတ္တဲ႔ အစ္မနဲ႔ရြယ္တူ ကြ်န္ေတာ္႔ထက္ သံုးႏွစ္ၾကီးတဲ႔ အဲဒီသူကို မေက်နပ္တဲ႔ အခံရွိတဲ႔ ကြ်န္ေတာ္က ဟင္ ဒီေကာင္က နင္႔ကို ဘာေၿပာစရာရွိလည္းဆိုၿပီး မိုက္ေသြးၾကြတဲ႔အရြယ္မွာ မထိန္းႏိုင္တဲ႔စိတ္နဲ႔ ဓားဆြဲၿပီး သူ႔အိမ္ဘက္ကို ကြ်န္ေတာ္ေၿပးထြက္ခဲ႔တာ အေမ ေနာက္က ေအာ္ၿပီးေၿပးလိုက္ခဲ႔ေပမယ္႔ မမွီခဲ႔ဘူး........



ကြ်န္ေတာ္ ဓားဆြဲၿပီးေၿပးလာတာကို ၿမင္တဲ႔ သူက သူ႔အိမ္ေရွ႔မွာ ထိုင္ေနရင္းကေန ထေၿပးၿပီး ကေယာင္ကတမ္းနဲ႔ အိမ္ကိုပါတ္ေၿပးေနသလို ကြ်န္ေတာ္ကလည္း ေနာက္က မမွီမကမ္း ဓားနဲ႔ လိုက္ခုတ္ေနခဲ႔ၿပီး ခဏအၾကာမွာ သူ႔အိမ္ထဲ၀င္ေၿပးခဲ႔တယ္.......စိတ္တိုေဒါသ ထြက္ေနတဲ႔ကြ်န္ေတာ္ကလည္း သူ႔အိမ္ထဲထိ ဓားနဲ႔လိုက္ခုတ္ခဲ႔ၿပီး သူ႔အိမ္ထဲမွာ လည္း သူ႔အေမလည္း ေၾကာက္လန္႔ၿပီး ၀ရုန္းသုန္းကားေတြၿဖစ္ေနခဲ႔တယ္.......ကြ်န္ေတာ္ကေတာ႔ သူ၀င္ပုန္းေနတဲ႔အခန္းတံခါးကို ေဒါသတစ္ၾကီးကန္ေနၿပီး မိုးမႊန္ေအာင္ဆဲလို႔ သူ႔အေမကိုလည္း မဆီမဆိုင္ ခင္ဗ်ားတို႔လည္း သတိထား က်ဳပ္သတ္ၿပစ္မယ္ ဆိုတာကိုပဲ တရစပ္ေၿပာေနခဲ႔တယ္........အေမကေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္႔ကို ဖရိုဖရဲနဲ႔ သားရယ္ အေမ႔ကိုသနားပါ အေမရွင္းေပးမယ္ အေမရွင္းေပးမယ္ လာေနာ္ ငါ႔သားေလး စိတ္ကိုေလွ်ာ႔လိုက္ စိတ္ကိုေလွ်ာ႔လိုက္နဲ႔ ကြ်န္ေတာ္႔ကို ဇြတ္ဆြဲေခၚၿပီးအိမ္ကိုၿပန္လာခဲ႔တယ္........



ခဏေနမွာ အေဖနဲ႔ အစ္မကို ေၿပာခဲ႔တဲ႔သူရဲ႔အေဖ ၿပန္ေရာက္လာၾကၿပီး အေဖက အစ္မကိုလည္း ဆူေနသလို ကြ်န္ေတာ္႔ကိုလည္း မင္းေထာင္က်သြားမယ္ ဘာမွတ္ေနလည္း သူမ်ားအိမ္ပိုင္နက္က်ဴးလြန္မွဳ မင္းကိုမင္း ဘာမွတ္ေနလည္း မင္းဘာေကာင္လည္း လူမိုက္လုပ္ခ်င္ေနတာလား စတာေတြနဲ႔ ၿပင္းၿပင္းထန္ထန္ ေငါက္ၿပီး အေမ႔ကိုေတာ႔ အေဖက ေခါင္းမေဖၚႏိုင္ေအာင္ကို ဆူေနခဲ႔ေတာ႔တယ္........အဲဒီေနာက္ ေတာင္းပန္ဖို႔ ကြ်န္ေတာ္႔ကို အေဖက ေခၚေပမယ္႔ ကြ်န္ေတာ္ကေတာ႔ မေတာင္းပန္ႏိုင္ဘူး အဲဒီေကာင္ကို သားလည္းေတာင္းပန္စရာမလိုသလို အေဖလည္းမလိုဘူး အေဖေတာင္းပန္တယ္ဆိုလည္း ေတာင္းပန္ရင္ေတာင္းပန္ ၿပီးရင္ေတာ႔ အေသသတ္မယ္ ဒီေကာင္႔ကိုဆိုလို႔ အေဖလည္း မင္းက ေၿပာေလကဲေလ မန္းေလ ၿပဲေလေကာင္ပဲ ဆိုၿပီး ေဒါသအၾကီးအက်ယ္ကို ထြက္ေနခဲ႔တယ္.......ေနာက္ဆံုး အေမက ဘာေတာင္းပန္စရာလိုလည္း ေတာ႔္သူငယ္ခ်င္းကိုေတာင္းပန္ရင္ၿပီးၿပီေပါ႔ ေတာ္လုပ္မွပိုဆိုးမယ္ေနာ္ဆိုလို႔ သူ႔သူငယ္ခ်င္းကိုပဲ အေဖ ေတာင္းပန္ခဲ႔ရတယ္.......သူငယ္ခ်င္းဆိုေပမယ္႔လည္း သူ႔သားကို အိမ္ထဲထိေအာင္ ဓားနဲ႔လိုက္ခုတ္ခဲ႔တဲ႔အတြက္ အေဖ႔ကိုမေက်မနပ္ ၿဖစ္တာသဘာ၀ က်သလို အေဖလည္း အႏူးအညြတ္ေတာင္းပန္ခဲ႔ရတယ္ဆိုတာ ေနာက္ပိုင္းမွ ကြ်န္ေတာ္သိခဲ႔ရတယ္........အေဖကေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္႔ကို ဆိုးလြန္းလွတယ္ဆိုၿပီး ကေလးတစ္ေယာက္လို မဆက္ဆံေတာ႔ပဲ အရင္က ေခၚေနၾက သားငယ္ေလး ဆိုတာေတာင္ မေခၚေတာ႔ပဲ ကြ်န္ေတာ္႔နာမည္ကိုသာ စၿပီးေခၚခဲ႔သလို အစ္ကို႔ကိုလည္း သားၾကီးလို႔ေခၚေနရာကေန အစ္ကို႔နာမည္ပဲ ေခၚၿပီး အရင္လို ကြ်န္ေတာ္တို႔အေပၚမွာလည္း ဟက္ဟက္ပက္ပက္ မရွိလွေတာ႔ပဲ ခပ္တင္းတင္းေနခဲ႔ေတာ႔တယ္.........

No comments: